Lavazza readuce în atenția consumatorilor băuturile reci din gama Ready To Drink

Lavazza readuce în fața consumatorilor români băuturile reci Lavazza Ready To Drink, „doza de cafea rece pentru aventurile de vacanță”. „Gama Lavazza Ready To Drink a fost creată pentru a aduce prospețime într-o vară toridă în care vrem să ne bucurăm de o cafea rece cu aroma specific italiană. Inspirate de aromele unice ale rețetelor italiene de cafea, băuturile reci Lavazza îmbină rafinamentul gustului italian cu excelența în prepararea cafelei, oferind o experiență plăcută cu fiecare doză”, explică reprezentanții Lavazza. LAVAZZA bauturi reci Ready To Drink

Gama propune trei variante de băuturi reci: Caffè Latte, care echilibrează gustul cu laptele fin și notele ușoare de cafea; Cappuccino și Espresso&Milk, cu un gust ușor amărui și un post gust plăcut și echilibrat.

„Realizate din ingrediente atent selecționate și lapte semi-degresat lichid, aceste băuturi oferă calitate superioară și gust autentic. Gama reflectă angajamentul Lavazza pentru inovație, pasiunea și expertiza care duc arta cafelei mai departe, explorând noi combinații de arome. Fără stabilizatori și cu un profil echilibrat, având în compoziție o cantitate redusă de zahăr, aceste băuturi oferă o aromă persistentă de cafea, cu note dulci și aromate – perfecte pentru orice ocazie, indiferent de sezon. Pentru Lavazza, cafeaua nu este doar o băutură – este o experiență în sine”, adaugă reprezentanții Lavazza.

Băuturile reci Lavazza sunt disponibile în România în doze de 250 ml, cu un design vizual puternic și atrăgător, și pot fi găsite în magazine fie la raftul ambiental, fie în zona de frigidere.

Înfiinţat în 1895 la Torino, Lavazza este deţinut de familia Lavazza de patru generaţii. Astăzi, Grupul Lavazza este unul dintre cei mai importanți jucători pe scena mondială a cafelei, cu o cifră de afaceri de peste 3,3 miliarde de euro și un portofoliu de mărci de top care sunt lideri pe piețele lor, precum Lavazza, Carte Noire, Merrild și Kicking Horse. Este activ în toate segmentele de business și are operațiuni în 140 de piețe, cu 9 fabrici de producție în 5 țări și aproximativ 5.500 de colaboratori la nivel global.

Prezența internațională a Grupului este rezultatul a 130 de ani de creștere continuă, iar cele peste 30 de miliarde de cești de cafea Lavazza consumate în fiecare an stau mărturie unei povești remarcabile de succes. Misiunea companiei este aceea de a oferi, sub toate formele, cea mai bună cafea posibilă, concentrându-se pe fiecare etapă a lanțului de aprovizionare – de la selecția materiei prime până la produsul final din ceașcă. Grupul Lavazza a revoluționat cultura cafelei prin investiții constante în cercetare și dezvoltare: de la intuiția care a dus la primul succes – blendul de cafea – până la soluții inovatoare de ambalare, de la primul espresso sorbit în spațiu, până la zecile de brevete industriale înregistrate.

Capacitatea de a anticipa viitorul se reflectă și în grija constantă față de aspectele economice, sociale și de mediu – repere esențiale pentru orientarea strategică a companiei. „Trezirea unei lumi mai bune, în fiecare dimineață” este scopul declarat al Grupului Lavazza – o misiune de a crea valoare sustenabilă pentru acționari, angajați, consumatori și comunitățile în care compania activează, îmbinând competitivitatea cu responsabilitatea socială și de mediu.

Lansarea Alexandrion 9 stele, cel mai nou produs din portofoliul Alexandrion Group, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Alexandrion Group lansează Alexandrion 9 Stele
Alexandrion Group, cel mai mare producător și distribuitor de băuturi spirtoase și vinuri din România, anunță lansarea Alexandrion 9 Stele,...
CAROLI_KV_Carnatii_Pofticiosi_Landscape
Caroli Foods Group consolidează portofoliul de produse sub brandul Caroli
Caroli Foods Group, unul dintre principalii jucători pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea Cârnaților...
Taft_ Aloe Boost KV_Landscape
O nouă gamă pentru stilizarea părului sub brandul Taft
Taft lansează o nouă gamă pentru stilizarea părului, Taft Aloe Boost, formată din trei produse inovatoare care oferă părului nu doar fixare...
Din generatie in generatie Bref lansare editie limitata
Bref lansează ediția limitată „Din generație în generație”
Bref, expertul în curățarea toaletei, lansează o ediție limitată specială, „Din generație în generație cu Bref”, o colecție care...