Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Producătorul italian de cafea Lavazza a lansat în România gama de băuturi Ready To Drink.
Inspirate de aromele unice ale rețetelor de cafea italiene, noile băuturi reci au fost create pentru a oferi plăcerea unei cafele perfect preparate, cu o notă proaspătă. Indiferent dacă preferi espresso-ul clasic sau un cappuccino cremos, noua linie de la Lavazza combină cea mai bună expertiză italiană cu cel mai bun gust de cafea.
Cu o textură cremoasă și fină, gama Ready To Drink oferă trei variante diferite: Caffè Latte, bogat și delicat, unde notele fine de lapte sunt echilibrate de o ușoară atingere de cafea; Cappuccino, o armonie încântătoare de note de ciocolată și cafea cu o textură catifelată și cremoasă; Espresso&Milk, intens și îndrăzneț ce lasă un gust plăcut și echilibrat. Produsele sunt disponibile în doze de 250 ml.
Înfiinţată în 1895 la Torino, Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Astăzi, Grupul Lavazza este unul dintre cei mai importanți jucători pe scena mondială a cafelei, cu o cifră de afaceri de peste 3 miliarde de euro și cu un portofoliu de mărci de top care sunt lideri pe piețele respective, cum ar fi Lavazza, Carte Noire, Merrild și Kicking Horse. Este activă în toate sectoarele de afaceri și are operațiuni pe 140 de piețe, cu 8 fabrici în 5 țări și aproximativ 5.500 de colaboratori în întreaga lume.





