Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare

Johnson’s anunță cea mai amplă campanie de relansare a mărcii după 125 de ani de la înființare. Producătorul lansează peste 35 de produse noi pentru bebeluși în România, îmbunătățite în interior și la exterior, care promit ceea ce este mai bun pentru bebeluși și vin în ajutorul părinților pentru a alege ce e delicat. După decenii de pionierat în cercetarea pentru îngrijirea bebelușilor, Johnson’s a cooperat cu mii de părinți cu scopul de a-și îmbunătăți produsele, în etape de reformulare fiind respinse peste 400 de ingrediente. Produsele mai simple și mai delicate nu conțin parabeni, sulfați și coloranți și au o formulă care are scopul de a minimaliza riscul de alergii, 90% dintre ingredientele folosite fiind obținute pe baze naturale, potrivit informațiilor comunicate. Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare

Pe lângă introducerea de noi formule pentru produsele existente, relansarea va include și folosirea pentru prima dată a unor cunoștințe tehnico-științifice revoluționare pentru îngrijirea pielii bebelușilor. Noile produse au fost concepute pentru una dintre cele patru categorii de îngrijire: nou-născuți din prima zi de viaţă pănă la 6 luni; bebeluși activi care se deplasează 6-12 luni; copii independenți 12 -36 luni și desigur produsele simbol, atât de populare.
 

Prefera Foods lansează  supa ”de Azi”  în categoria fresh
Prefera Foods lansează supa ”de Azi” în categoria fresh
Portofoliul de supe al Prefera Foods cuprinde: supă cremă de linte, supă cremă de roșii, supă cremă de broccoli, supă cremă de mazare,...
Danone lansează Danonino în format pouch
Danone lansează Danonino în format pouch
Ritmul alert de viață al noii generații de părinți, dar și programul copiilor tot mai încărcat cu o multitudine de activități, îi...
Strongbow Rosé Apple, un nou cidru în portofoliul Heineken
Strongbow Rosé Apple, un nou cidru în portofoliul Heineken
Strongbow Rosé Apple este un nou cidru din portofoliul Heineken România, disponibil pe piață începând cu luna martie 2019. Noua băutură se...
Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală în colaborare cu artiști din toată lumea
Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală în colaborare cu artiști din toată lumea
Înghețata Häagen-Dazs, distribuită în România de Maresi Foodbroker, își schimbă identitatea vizuală începând cu această lună, punând...
Mars România lansează Orbit MEGA
Mars România lansează Orbit MEGA
Mars România lansează Orbit MEGA, guma de mestecat în ambalaj cubic cu câte 30 de pastile cu aromă de lungă durată. “Noua gumă de...
Trei vinuri noi în portofoliul Vinarte
Trei vinuri noi în portofoliul Vinarte
Domaine Vinarte a lansat recent UniQ, Roza de Sâmburești și Soare Rosé, 3 vinuri noi, primele din cele 10 noi etichete propuse pentru anul în...