Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România

Johnnie Walker lansează campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății. Johnnie Walker vrea să facă cunoscute poveștile celor care au o voce puternică și care luptă pentru susținerea femeilor, cu scopul de a inspira și alte persoane să susțină povestile femeilor. Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România

Campania a fost lansată pe 20 septembrie, cu o aplicație AR (disponibilă în perioada 20 septembrie – 19 octombrie) și cuprinde poveștile ambasadorilor Johnnie Walker.

Scopul aplicației AR special dezvoltată de Johnnie Walker este de a a oferi un spațiu și o voce acelor persoane care contribuie la progresul colectiv, având posibilitatea de a împărtăși și ei povestea lor.

Pe lângă aplicație, în cadrul campaniei vor fi și activări off-trade, respectiv inserții de urme de pași care duc către QR Code în peste 20 de locații partenere Johnnie Walker și pași în 10 locații Carrefour. Astfel, vizitatorii locațiilor partenere pot să scaneze pașii Johnnie Walker și să contribuie la crearea unui narativ prin care cu toții facem cunoscut contribuțiile femeilor la progresul colectiv.

„Pentru mine, progresul înseamnă dezvoltare continuă, învățare și auto-îmbunătățire. Faptul că mi-am urmărit visul de a deveni pilot m-a învățat că eșecul e parte din proces și oferă cele mai valoroase lecții, reprezentarea feminină, reziliența și ambiția demonstrate fiind doar un alt mod de a contribui la un progres colectiv“, a adăgat Cristiana Oprea, pilot de raliu, ambasador Johnnie Walker.
„Pentru mine, egalitatea de șanse înseamnă posibilitatea de a ne alege propriul destin, indiferent de normele societății. Doar astfel, putem spune că acțiunile noastre ajută, cărămidă cu cărămidă, pas cu pas, iar în cazul meu, zbor cu zbor, la un progres colectiv în care susținem comunitățile pentru a-și atinge adevăratul potențial“, a declarat Simona Păun, pilot pe o aeronavă de linie, ambasador Johnnie Walker.
Femeile modelează societatea în moduri unice, iar pașii lor sunt adesea nevăzuți. Este timpul să le facem vizibile. Campania Keep Walking România își propune să sprijine femeile pentru a pune în lumina reflectoarelor reușitele lor, astfel încât să poată fi văzute, auzite, urmărite și recunoscute.
“Johnnie Walker, whisky-ul scoțian nr 1 în lume, are o poziționare unică, deoarece are o acoperire uriașă. Mesajele Johnnie Walker ajung la extrem de mulți oameni, iar asta vine cu o mare responsabilitate și, de asemenea, o oportunitate. De aceea, prin campania Keep Walking România ne dorim să prezentăm modele feminine inspiraționale și să celebrăm succesele și pașii cu care acestea contribuie la progresul colectiv”, a declarat Mihai Chiriacescu, Consumer Marketing Director PPD România.

Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea
Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea
Cafelele gata preparate cresc în popularitate în rândul consumatorilor și, potrivit celui mai recent raport Nielsen, categoria de băuturi gata...
Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC
Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC
Rio Mare, lider în segmentul salatelor cu ton, completează gama Insalatissime cu un nou produs cu certificare MSC: Insalatissime cu ton Rio Mare...
 Filod’Olio, o noua gamă de la Rio Mare
Filod’Olio, o noua gamă de la Rio Mare
Rio Mare, lider în categoria de conserve pe bază de ton, își completează portofoliul în aceasta toamnă cu gama Filod’Olio. Rio Mare...
Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé este una dintre cele mai populare rețete de cafea rece, disponibilă pe piață de 66 de ani, atât în cafenele, cât și acasă,...
Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum
Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum
Expertiza în cercetarea pielii a fost întotdeauna un aspect reprezentativ pentru Beiersdorf și, de-a lungul celor 140 de ani de cercetare și...
 Ambalaje noi pentru Delaco Brânză proaspătă
Ambalaje noi pentru Delaco Brânză proaspătă
Brandul Delaco, jucător de top în categoria de brânzeturi, reîmprospătează și aduce o imagine nouă produselor din gama Brânză de vaci....