The Iconic Estate extinde gama de vinuri Byzantium

Crama The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, extinde gama de vinuri Byzantium cu un nou produs – un vin monovarietal Fetească Neagră, şi totodată dezvăluie noua strategie de comunicare de brand cu accent pe tradiţia reinterpretată a vinului, aducând acest produs mai aproape de consumatorii din mediul urban.  The Iconic Estate extinde gama de vinuri Byzantium

Pentru a răspunde nevoilor şi aşteptărilor consumatorilor români şi internaţionali care apreciază vinurile Byzantium şi ca o nouă etapă ȋn evoluţia brandului, cel mai apreciat soi de vin românesc, Fetească Neagră, a fost adăugat ȋn componenţa gamei. Maturat ȋn baricuri de stejar, Byzantium Fetească Neagră surprinde simţurile prin notele delicate de fructe negre de pădure și prune dulci, bine coapte, iar taninurile blânde și catifelate duc la un final lung și elegant. Vinul, care complimentează preparatele din carne roșie, pastele și brânzeturile afumate, este disponibil ȋn varianta de 0,75 L.
Gama Byzantium include acum 4 vinuri: Byzantium Blanc (Sauvignon Blanc, Chardonnay, Fetească Albă), Byzantium Rosé (Shiraz), Byzantium Rosso (Fetească Neagră, Shiraz, Cabernet Franc) şi Byzantium Fetească Neagră.

Noua strategie de comunicare de brand plasează gama Byzantium la confluenţa dintre tradiţie şi modernitate, o identitate ilustrată prin sloganul „Byzantium. Pentru sufletele tinere din vechile oraşe”, armonizând originile tradiţionale ale vinului, denumirea istorică, dar profund urbană a gamei şi latura modernă, actuală, reprezentată de Crama The Iconic Estate.

Vinurile The Iconic Estate sunt disponibile ȋn marile lanţuri de magazine, magazinele de proximitate, locaţiile HoReCa, online shop-urile partenerilor Alexandrion Group şi pe www.iconicdrinks.shop parte a Alexandrion Group.

The Iconic Estate, parte din Alexandrion Group, este producător, exportator și importator selectiv de vinuri spumante și liniștite. Compania deține instalații de producție și depozitare, trei linii de îmbuteliere, depozit cu temperatură controlată și pivnițe subterane. Vinăria din Tohani, Gura Vadului, are una dintre cele mai mari pivnițe din regiunea Dealu Mare și o capacitate de procesare de 5.000 tone de struguri pe an, fiind produse aproximativ 3,6 milioane de litri de vin anual, reprezentând aproximativ 5 milioane de sticle. An de an, vinurile produse au fost premiate în diverse competiții internaționale. The Iconic Estate vinde vinurile sale în mai mult de 40 de țări din întreaga lume și a devenit al doilea cel mai mare exportator de vinuri îmbuteliate din România.

Noutăți de la Rio Mare
Noutăți de la Rio Mare
Rio Mare își completează portofoliul de produse pe bază de ton din gama Flavoured cu două sortimente: ton în ulei de măsline cu lămâie și...
Produs nou 100% Arabica în portofoliul Doncafé
Produs nou 100% Arabica în portofoliul Doncafé
Strauss România a lansat Doncafé Selected 100% Arabica, un espresso autentic, cu o textură fină, obținut din soiuri de cafea atent...
 Henkel lansează Somat Excellence 4în1
Henkel lansează Somat Excellence 4în1
Somat Excellence 4în1 reprezintă noua generație de detergent pentru mașina de spălat vase din gama Somat, creat pentru o curățare și...
Noutăți de la Henkel în categoria de coloranți pentru păr
Noutăți de la Henkel în categoria de coloranți pentru păr
Henkel le propune consumatorilor să fie creativi în materie de colorare a părului și vine cu nuanțe noi în portofoliul Gliss Color, Syoss...
Noi ambalaje pentru afumatele „Fomică?”
Noi ambalaje pentru afumatele „Fomică?”
Grupul de firme Safir lansează noi ambalaje pentru produsele afumate marca Fomică? – preparate și semipreparate doar din carne de pui și...
Gamă nouă de geluri de duș și primul produs sub formă de spumă de duș marca Gerovital
Gamă nouă de geluri de duș și primul produs sub formă de spumă de duș marca Gerovital
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează o nouă gamă de geluri de duș sub brandul Gerovital și, totodată, introduce...