Noi ambalaje pentru afumatele „Fomică?”

Grupul de firme Safir lansează noi ambalaje pentru produsele afumate marca Fomică? – preparate și semipreparate doar din carne de pui și condimente 100% naturale. Noile ambalaje îmbracă Pastrama din piept de pui, Pastrama din pulpă de pui, Cârnații de pui și Cârnăciorii de bere (picanți), toate fierte și afumate în lemn de esență tare, bune și pentru copii (produsele nepicante). Noi ambalaje pentru afumatele „Fomică?”

Ambalajele protejează produsele prin învelișul VID, apoi prin cutia care este menită să informeze cât mai mult, corect și transparent consumatorul. Informațiile de pe ambalaj sunt clare, iar decupajul creativ permite vizualizarea aspectului produsului. Protecția și vizibilitatea la raft sunt mai ridicate, carnea fiind protejată în cutie de carton de grosime și rigiditate crescute.

Pentru parteneriatele din industria HoReCa și Retail, modalitatea de ambalare colectivă a Cârnaților și Pastramelor afumate permite o manipulare minimă și o deschidere de câteva secunde, dintr-o mișcare. Datorită formei cutiei, produsele pot fi grupate, transportate și depozitate simplu și practic.

Noile ambalaje susțin categoria de produse premium „Fomică?” adică zero aditivi și ingrediente 100% naturale, garantat. Politica de transparență și informarea constantă a partenerilor și consumatorilor a dus la lansarea, în 2020, a filmelor documentar tip „Cum se fabrică?”, așa că pe noile ambalaje se găsește un cod QR care trimite spre vizualizarea filmelor documentare din curtea Safir.

Gamă nouă de geluri de duș și primul produs sub formă de spumă de duș marca Gerovital
Gamă nouă de geluri de duș și primul produs sub formă de spumă de duș marca Gerovital
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează o nouă gamă de geluri de duș sub brandul Gerovital și, totodată, introduce...
Active, o nouă lansare de la Borotalco
Active, o nouă lansare de la Borotalco
Borotalco își extinde portofoliul și lansează Active. Noua gamă are la bază tehnologia Odor-Converter™, cu microcapsule ce se activează la...
Nivea Men lansează Fresh Kick
Nivea Men lansează Fresh Kick
Nivea Men lansează o nouă gamă care va răcori simțurile vara aceasta: Fresh Kick. Plină de prospețime, gama Nivea Men Fresh Kick transformă...
O nouă lansare în portofoliul Alpro
O nouă lansare în portofoliul Alpro
Alpro, brand din portofoliul companiei Danone, a lansat pe piață Alpro High Protein, prima gamă de băuturi vegetale bogate în proteine,...
Kimbo relansează gama de cafea
Kimbo relansează gama de cafea
Kimbo, producătorul italian de cafea distribuită în România prin Parmafood Group Distribution, relansează gama de cafea cu specific napoletan...
Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO
Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO
Unilever, unul dintre cei mai mari producători globali de produse de curățenie, introduce pe piață un nou recipient pentru detergentul lichid...