Hochland relansează gama de specialități sub numele „Atelier”

Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, relansează gama de brânzeturi maturate în Salina Praid. Astfel, la doi ani de la lansare, gama Brânză Praid va avea o nouă identitate vizuală și un nou nume – Atelier, totul sub conceptul creativ „Gustul Zilelor Bune”. Odată cu anunțarea noii identități, celor două sortimente aflate deja pe piață – Atelier Brânză Praid Natur și Atelier Brânză Praid (alintată) cu Vin – li se alătură un nou sortiment: Atelier Brânză Praid Cremoasă – cu o culoare mai deschisă, o consistență mai cremoasă și un gust mai delicat. Hochland relansează gama de specialități sub numele „Atelier”

Toate cele trei sortimente de brânzeturi din gama Praid Atelier sunt create după rețete originale și 100% românești, în Fabrica Hochland de la Sovata și maturate artizanal în Salina Praid. Diferența dintre cele trei rețete este dată de mixul de culturi folosite și de perioada de maturare.

„Gama Atelier e o inițiativă importantă pentru noi, prin care ne dorim să contribuim la dezvoltarea gusturilor consumatorilor noștri și să îi încântăm cu experiențe cât mai autentice și pozitive. Prin noul concept – Gustul Zilelor Bune – ne-am gândit să inspirăm consumatorii să sărbătorească mai des momentele speciale ale fiecărei zile, cu o brânză rafinată, însoțită de un pahar cu vin” a declarat Andreea Marincescu, Director de Marketing, Hochland România.

Campania de rebranding a fost lansată printr-un masterclass de brânzeturi și vinuri, susținut de somelierul Julia Scavo. Campania de comunicare va continua în mediul online, pe canalele de comunicare deținute de Hochland România, dar și în magazine.

Hochland este unul dintre cei mai puternici producători de brânzeturi din lume, având 11 unități de producție în Germania, Franța, Spania, Polonia, România, Rusia, Statele Unite ale Americii, un număr de peste 4.000 de angajați și o producție de brânzeturi de aproximativ 300.000 tone anual. În România, Hochland este liderul pieței de brânzeturi, având un portofoliu care include o gamă largă de sortimente, de la brânză topită la cașcaval și mozzarella, creme de brânză, telemea, specialități precum Brânză Praid sau Delicii Calde.

Campanie promoțională de la Bonux
Campanie promoțională de la Bonux
Detergentul Bonux revine pe piață cu o nouă identitate vizuală.  Cu această ocazie, Bonux lansează promoția națională cu “Bonux...
O gamă nouă anti-aging de la Nivea
O gamă nouă anti-aging de la Nivea
Nivea își extinde portofoliul cu o gamă nouă de îngrijire anti-aging, Nivea Hyaluron Cellular Filler+ Elasticity Reshape. Noile produse...
 Hochland intră în categoria de mozzarella
Hochland intră în categoria de mozzarella
Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, intră într-o nouă categorie prin lansarea gamei Hochland Mozzarella. Special creată...
 Fuchs extinde gama de râșnițe reîncărcabile
Fuchs extinde gama de râșnițe reîncărcabile
Fuchs Condimente a extins gama de râșnițe adăugând cinci sortimente noi: Piper Verde, Piper cu Lămâie, Nucșoară, Curcuma și Zahăr cu...
Coca-Cola HBC își extinde portofoliul de apă
Coca-Cola HBC își extinde portofoliul de apă
Coca-Cola HBC România continuă să investească în extinderea portofoliului și aduce inovații și în segmentul de apă. Glacéau SmartWater...
O nouă ediție ”Cif curăță România”
O nouă ediție ”Cif curăță România”
Cif, brand din portofoliul Unilever, lansează o nouă ediție a campaniei ”Cif curăță România”, caravana ajungând anul acesta în alte...