Coca-Cola HBC își extinde portofoliul de apă

Coca-Cola HBC România continuă să investească în extinderea portofoliului și aduce inovații și în segmentul de apă. Glacéau SmartWater susține creșterea segmentului upper-premium în categoria de apă și este un brand deja apreciat de celebrități și consumatori la nivel mondial. Inspirată din ciclul apei în natură, SmartWater răspunde nevoilor pentru o soluție sofisticată de hidratare. Apa minerală naturală este transformată în vapori, apoi condensată, iar la final se adaugă săruri minerale pentru un gust pur și proaspăt. Coca-Cola HBC își extinde portofoliul de apă

”SmartWater este un lifestyle brand care îmbină stilul cu inovația și se adresează consumatorilor cu vârsta cuprinsă între 18-34 de ani, preocupați de imagine și în căutarea soluțiilor premium care să se potrivească cu stilul lor de viață”, se arată în comunicatul de lansare.

Coca-Cola HBC România și-a majorat volumele cu 8,9% anul trecut față de 2017, până la 192,7 milioane de navete, raportând creșteri la nivelul tuturor categoriilor - potrivit raportului financiar publicat recent de companie.

Vânzările producătorului Coca-Cola Hellenic în regiunea piețelor emergente, din care face parte și România, au crescut cu 4% în volum, până la 1.143 milioane de navete (unit cases), în 2018 față de anul anterior. Din această regiune mai fac parte piețe precum Armenia, Belarus, Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, FYROM (actuala Macedonia de Nord), Moldova, Muntenegru, Nigeria, Rusia, Serbia și Ukraina. Vânzările nete în regiune au scăzut cu 1,1%, până la 2,88 miliarde de euro.

O nouă ediție ”Cif curăță România”
O nouă ediție ”Cif curăță România”
Cif, brand din portofoliul Unilever, lansează o nouă ediție a campaniei ”Cif curăță România”, caravana ajungând anul acesta în alte...
Mars relansează gama Orbit Professional
Mars relansează gama Orbit Professional
Mars, unul dintre cei mai importanți producători din domeniul alimentar din lume, relansează gama de gumă de mestecat cu microgranule Orbit...
D’aucy continuă campania cu chef Cătălin Scărlătescu
D’aucy continuă campania cu chef Cătălin Scărlătescu
D’aucy continuă campania de promovare a gamei d’aucy Al Vapore cu chef Cătălin Scărlătescu, proiectul urmând să se desfășoare pe tot...
O nouă promoție națională marca Salatini
O nouă promoție națională marca Salatini
Salatini lansează o nouă promoție națională: „Marchează premiu după premiu în Campionatul Salatini!”. Campania promoțională se...
Campanie promoțională de la Zuzu Dolce
Campanie promoțională de la Zuzu Dolce
În luna dragostei, Zuzu Dolce le aduce consumatorilor experiența dulce și premii care îi răsfață. În perioada 4 februarie – 17 martie,...
 Un produs nou în portofoliul Zarea
Un produs nou în portofoliul Zarea
Zarea, unul dintre cei mai importanţi jucători din categoria băuturilor spirtoase, lansează pe piață vinarsul Zarea 1912 XO, o băutură...