Henkel relansează brandul Syoss sub semnătura „You. Intensified.”

Syoss marchează un nou capitol sub semnătura „You. Intensified.”, marcând o relansare importantă ce reconfirmă misiunea brandului: oferirea de performanță profesională în fiecare etapă a transformării părului. Costi Vasile, Director de Marketing Henkel Romania la evenimentul de relansare Syoss

Având un angajament constant pentru inovație, Syoss aduce consumatorul în centrul atenției. Pornind de la așteptările și percepțiile utilizatorilor, brandul își amplifică punctele forte și promite o experiență a părului cu adevărat intensă – menită să îi încurajeze pe oameni să trăiască fiecare moment cu mai multă profunzime. Prin această relansare, Syoss redefinește setul de valori fundamentale care stă la baza brandului și setează direcția pentru 2025 și viitor: profesionalism, intensitate și încredere.

La baza relansării Syoss stă performanța profesională. Fiecare produs oferă rezultate de salon, acasă la consumator – datorită ingredientelor atent selecționate, menite să susțină colorarea eficientă, îngrijirea profundă și stylingul de impact.

În centrul noii game Syoss se află gama actualizată Keratin, ce conține cea mai ridicată concentrație de keratină din istoria brandului – pentru un păr vizibil mai sănătos, mai puternic și mai strălucitor, indiferent de tipul acestuia.

Noile produse de colorare profesională oferă o drată de până la 100 de zile de intensitate a culorii și acoperire completă a firelor albe, grație unei formule avansate pe bază de cremă. Adițional, keratina susține un păr mai puternic, iar noua mască de îngrijire profundă hrănește firul de păr proaspăt colorat.

Gama Intense Keratin pentru îngrijirea părului, cu Complex Fortifiant de Keratină, repară părul fragil și deteriorat, făcându-l de până la 20 de ori mai rezistent, acționând de la interior spre exterior. În plus, pentru un styling îndrăzneț și impecabil, toate produsele Syoss combină performanța profesională cu îngrijire activă: niacinamida și panthenolul fortifică părul, iar parfumurile rafinate asigură o experiență olfactivă memorabilă, de durată.

Noua identitate vizuală a Syoss introduce o lume intensă, senzorială – simbol al transformării și al profunzimii, ce face trimitere la rădăcinile japoneze ale brandului. Noul design al produselor reflectă acest spirit, având consumatorul în centrul experienței. Logo-ul vertical, inspirat de scrierea tradițională japoneză tategaki, creează o prezență distinctivă. În plus, trăsătura grafică Ensō, preluată din arta Zen, aduce un omagiu filozofiei japoneze: un cerc desenat de mână, ce simbolizează echilibrul, eleganța și frumusețea imperfecțiunii – reprezentând mișcarea, evoluția și puterea transformării.

Relansarea Syoss, susținută de campania „Enter the Intense”

Relansarea Syoss este susținută de campania „Enter the Intense” și invită consumatorii să intre în lumea intensă a brandului. Este o lume a expresivității, a curajului și a simțurilor trezite la viață – în care fiecare individ devine o versiune mai intensă a sa. „You. Intensified.” devine astfel manifestul unei transformări încrezătoare, un loc al rafinamentului, al misterului și al puterii de a te exprima. Campania surprinde momentul în care pătrunzi în universul negru Syoss – o experiență senzorială ce declanșează o transformare profundă, de celebrat.

Lansat în Osaka în 1977, Syoss îmbină tradiția estetică japoneză cu știința performanței. De la lansarea internațională în 2008, brandul s-a remarcat prin formule eficiente, ingrediente de înaltă calitate și design rafinat. Syoss oferă un portofoliu complet de îngrijire, colorare și styling.

Henkel deține poziții de lider pe piețele internaționale atât în zona industrială, cât și de consum. Divizia Adhesive Technologies este numărul 1 global în adezivi, iar Consumer Brands acoperă segmente-cheie precum îngrijirea părului și a casei. Printre cele mai puternice branduri Henkel se numără Loctite, Persil și Schwarzkopf. În 2022, Henkel a raportat vânzări de peste 22 miliarde de euro.

Milka lansează Milka Choco Croissant. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Milka lansează Milka Choco Croissant
Milka lansează Milka Choco Croissant, un produs care redefinește răsfățul și aduce experiența ciocolatei pline de tandrețe într-o categorie...
Olympus lansează gamă nouă de lactate cu extra proteina PrOtein
Olympus România aduce pe piață o nouă gamă de lactate bogate în proteine
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, introduce pe piață gama PrOtein, o linie inovatoare de produse lactate...
OREO x MINECRAFT FILMUL 002
Oreo intră în lumea Minecraft Filmul
Oreo lansează un parteneriat cu Minecraft Filmul pentru a celebra lansarea aventurii de familie, în exclusivitate, pe marile ecrane, din 4...
Pufina ECO 3str 8role lansare produs
Pehart Grup a lansat Pufina ECO, o gamă de produse 100% din celuloză nealbită
Pufina, brandul „tractor” al Pehart Grup, liderul industriei de producere și procesare a produselor din hârtie pentru uz casnic din România...