Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală în colaborare cu artiști din toată lumea
Înghețata Häagen-Dazs, distribuită în România de Maresi Foodbroker, își schimbă identitatea vizuală începând cu această lună, punând accent pe extraordinarul pe care fiecare dintre noi îl poate găsi în viața de zi cu zi.
Sub conceptul „Everyday Made Extraordinary”, Häagen-Dazs invită consumatorii să descopere noile ambalaje. Ele au fost realizate în colaborare cu 13 artiști din toată lumea, care au creat 46 de „art patterns” diferite, ce pot fi regăsite pe noile ambalaje și care sunt reprezentative pentru fiecare sortiment de înghețată Häagen-Dazs.
“Cunoscută de peste 50 de ani ca „luxury ice-cream”, Häagen-Dazs transformă ingrediente simple și de calitate într-o experiență extraordinară. Și astăzi, rețetele Häagen-Dazs încep cu frișcă, lapte proaspăt degresat, gălbenuș de ou și zahăr, la care se adaugă vanilie, ciocolată, fructe, sosuri, biscuiți sau bucăți crocante de alune sau nuci. Dar Häagen-Dazs nu este doar o experiență memorabilă care implică toate simțurile, ci este un stil de viață ce pune accent pe extraordinarul din lucrurile mici, valori pe care brand-ul le duce mai departe prin noua sa identitate vizuală”, spune Liliana Bock, Marketing Manager Maresi Foodbroker.
Brandul american de îngheţată premium fondat în anul 1961 este consumat în prezent în peste 50 de țări de pe glob, fiind disponibil în lanţuri de retail, hoteluri premium şi în peste 900 de locaţii Häagen-Dazs din întreaga lume.
Brandul Häagen-Dazs este distribuit în România de compania Maresi Foodbroker către principalele lanţuri de magazine din ţară: Carrefour, Auchan, Kaufland, Cora, Metro, Selgros.