Game noi de produse sub brandul Dove

 Pentru a le oferi consumatorilor noi experiențe și game cât mai variate de produse special create pentru îngrijirea pielii, Unilever își extinde portofoliul de produse de îngrijire personală. Astfel, producătorul lansează o gamă nouă de scruburi de corp Dove, dar și o linie nouă de geluri de duș spumă. Game noi de produse sub brandul Dove

Scruburile de corp Dove au o textură cremoasă și aerată ce se întinde ușor. Noua gamă de scruburi pentru corp Dove este disponibilă în trei variante, prețul recomandat fiind de 29,90 lei:

  • Scrub pentru corp Dove cu parfum de Unt de Shea și semințe de rodie  (225ml)
  • Scrub pentru corp Dove cu parfum de Aloe Vera și semințe de Kiwi (225ml)
  • Scrub pentru corp Dove cu parfum de lapte de orez și nuci de Macadamia (225ml)

Gamele de spumă de duș Dove și Dove Men+Care asigură un răsfăț instant datorită notelor de parfum unice și ingredientelor benefice pielii, precum și o îngrijire superioară prin curățarea și hidratarea pielii.
Gama de Spumă de Duș Dove pentru femei este disponibilă în 3 variante: Dove Spumă de Duș Rose Oil (200ml), Dove Spumă de Duș Coconut Oil (200ml), Dove Spumă de Duș Argan Oil (200ml).
Gama de Spumă de Duș Dove Men+Care este un produs de tip 3-în–1: curăță, hidratează și este totodată potrivit pentru ras. Gama este disponibilă în două variante Dove Men+Care spumă de duș Clean Confort (200ml), Dove Men+Care spumă de duș Extra Fresh (200ml) – prețul recomandat fiind de 17,95 lei.

Noile game pot fi găsite în supermarketuri, hypermarketuri și magazine online, urmând ca aria lor de distribuție să fie extinsă în perioada următoare.
 

Etichete aniversare pentru produsele din portofoliul Alexandrion Group
Etichete aniversare pentru produsele din portofoliul Alexandrion Group
Toate produsele din portofoliul Alexandrion Group îmbracă haine de sărbătoare pentru a celebra împlinirea a 100 de ani de la Marea Unire....
Brandul Fulga intră în două categorii noi: iaurturi și brânzeturi
Brandul Fulga intră în două categorii noi: iaurturi și brânzeturi
Albalact extinde portofoliul brandului Fulga prin intrarea pe două categorii noi: iaurturi și brânzeturi. Pe prima dintre acestea au fost lansate...
Ediție limitată Ciucaș, creată pentru Oktoberfest
Ediție limitată Ciucaș, creată pentru Oktoberfest
Ciucaș lansează Ciucaș Malzbier, o ediție limitată dedicată celei de-a zecea ediții de Oktoberfest desfășurată anul acesta în perioada...
Granini lansează o nouă gamă de sucuri de legume și fructe
Granini lansează o nouă gamă de sucuri de legume și fructe
Granini, brandul de sucuri necarbonatate din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), lansează „Granini din grădină” – noua...
Crama Liliac lansează primul vin spumant din portofoliu
Crama Liliac lansează primul vin spumant din portofoliu
Crama Liliac lansează o nouă etichetă, primul vin spumant din portofoliu - Sparkling by Liliac. Vinul este produs prin metoda tradițională...
Bref revoluționează categoria odorizantelor de toaletă
Bref revoluționează categoria odorizantelor de toaletă
Bref revoluționează categoria odorizantelor de toaletă prin lansarea unei noi game premium. Bref Perfume Switch este un produs inovator pe piața...