GAMA&GAMA lansează prima campanie pentru brandul românesc Thank’Q
Thank’Q este un brand de hrană uscată pentru câini, lansat de GAMA&GAMA în 2013 cu o gamă restrânsă de produse – Thank’Q Standard cu aromă de pui și Thank’Q Standard cu aromă de vită, ambele în varianta de 10kg. Ulterior, gama Standard s-a extins și cu hrană umedă în conserve, în diferite arome și gramaje.
GAMA&GAMA și-a consolidat în toți acești ani statutul de producător de hrană pentru animale, motiv pentru care anul acesta a decis să investească în tehnologie, să-și crească penetrarea și să câștige cotă de piață de la brandurile din low mainstream.
Thank’Q își extinde portofoliul
Gama de hrană uscată Standard se extinde cu un nou SKU – Thank’Q Standard cu aromă de șuncă, tot în varianta de 10kg.
Se lansează o nouă gamă – gama de hrană uscată Thank’Q Plus, cu un plus de proteină, orez și morcovi. Aceste produse noi se regăsesc în mai multe arome și gramaje în funcție de talie și vârstă:
- 2,5 kg, 10 kg sau 15 kg
- talie mică junior, talie mică adult, talie mare junior sau talie mare adult
- cu pui, cu vită sau cu aromă de șuncă.
Thank’Q în relația cu partenerii
Pentru a atinge nivelul de performanță la care aspiră, compania caută în permanență parteneri care să rezoneze cu valorile sale, pentru a putea aduce într-un final cumpărătorilor un produs de o calitate cât mai bună. Compania vine în sprijinul acestora cu o campanie de comunicare ce a început pe 25 noiembrie și este declinată atât pe TV,cât și în online.
Despre GAMA&GAMA
Activitatea GAMA&GAMA a început în anul 1994, ca o afacere de familie. După 28 de ani, a reușit să păstreze în continuare trăsăturile unei familii, să respecte tradiția, dar în același timp să rămână în pas cu tendințele actuale. GAMA&GAMA joacă în mai multe segmente din piață – alimente de bază, pet food, băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi energizante și apă de masă.
*Articol sustinut de GAMA&GAMA.



