GAMA&GAMA lansează prima campanie pentru brandul românesc Thank’Q

Thank’Q este un brand de hrană uscată pentru câini, lansat de GAMA&GAMA în 2013 cu o gamă restrânsă de produse – Thank’Q Standard cu aromă de pui și Thank’Q Standard cu aromă de vită, ambele în varianta de 10kg. Ulterior, gama Standard s-a extins și cu hrană umedă în conserve, în diferite arome și gramaje.GAMA&GAMA lansează prima campanie pentru brandul românesc Thank’Q

GAMA&GAMA și-a consolidat în toți acești ani statutul de producător de hrană pentru animale, motiv pentru care anul acesta a decis să investească în tehnologie, să-și crească penetrarea și să câștige cotă de piață de la brandurile din low mainstream.

Daiana Mare-Balaji„Am achiziționat o nouă linie de ultimă generație pentru producția de hrană uscată pentru animalele de companie, care are o capacitate de producție de 180.000 de tone pe an – poate cea mai mare în momentul actual din România. Suntem un producător extrem de eficient de hrană uscată pentru animalele de companie, având capacitatea de a produce boabe de diferite forme și mărimi”, a declarat Daiana Mare-Balaji, Co-owner GAMA&GAMA.

Thank’Q își extinde portofoliul

Gama de hrană uscată Standard se extinde cu un nou SKU – Thank’Q Standard cu aromă de șuncă, tot în varianta de 10kg.

Se lansează o nouă gamă – gama de hrană uscată Thank’Q Plus, cu un plus de proteină, orez și morcovi. Aceste produse noi se regăsesc în mai multe arome și gramaje în funcție de talie și vârstă:

  • 2,5 kg, 10 kg sau 15 kg
  • talie mică junior, talie mică adult, talie mare junior sau talie mare adult
  • cu pui, cu vită sau cu aromă de șuncă.

Georgiana Gheorghiu-002„Produsele noastre din categoria Value-for-Money, Thank’Q Standard și Thank’Q Plus, au un raport calitate-preț foarte bun. Deși suntem prezenți pe piață din anul 2013, este prima dată când apelăm la o campanie de comunicare pentru acest brand din portofoliul nostru. Este, totodată, și primul brand din categoria sa care va avea o campanie dedicată pe TV. Facilităm astfel accesul la o mâncare corectă, la un preț foarte bun, pentru ca toți câinii, indiferent de mediul de care aparțin și rolul pe care îl joacă, să poată fi hrăniți echilibrat. Brandul aduce o formă de mulțumire și apreciere, o odă istețimii canine și celebrează „câinii din schimbul 3”, acei câini pe care uităm, de multe ori, să-i apreciem la adevărata valoare, dar care aduc atât de mult bine comunității”,adeclarat Georgiana Gheorghiu, Marketing Manager GAMA&GAMA.

 Alexandrion Group îşi extinde portofoliul de importuri cu brandul de vodcă Chopin
Alexandrion Group îşi extinde portofoliul de importuri cu brandul de vodcă Chopin
Alexandrion Group, lider în producția și distribuția de băuturi spirtoase și vinuri din România, îşi extinde portofoliul de importuri cu...
Mars lansează batonul Snickers Creamy
Mars lansează batonul Snickers Creamy
Compania Mars lansează pe piața locală Snickers Creamy, un baton cu un strat cremos ce conține arahide, caramel fin și alune proaspăt...

Thank’Q în relația cu partenerii

Pentru a atinge nivelul de performanță la care aspiră, compania caută în permanență parteneri care să rezoneze cu valorile sale, pentru a putea aduce într-un final cumpărătorilor un produs de o calitate cât mai bună. Compania vine în sprijinul acestora cu o campanie de comunicare ce a început pe 25 noiembrie și este declinată atât pe TV,cât și în online.

Despre GAMA&GAMA

Activitatea GAMA&GAMA a început în anul 1994, ca o afacere de familie. După 28 de ani, a reușit să păstreze în continuare trăsăturile unei familii, să respecte tradiția, dar în același timp să rămână în pas cu tendințele actuale. GAMA&GAMA joacă în mai multe segmente din piață – alimente de bază, pet food, băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi energizante și apă de masă.

*Articol sustinut de GAMA&GAMA.

Gama&Gama lansează prima campanie pentru Thank’Q
Gama&Gama lansează prima campanie pentru Thank’Q
Prima campanie de comunicare a brandului Thank’Q „Pentru câinii care ne fac viața mai frumoasă” celebrează toate tipologiile de câini și...
Lipton extinde portofoliul de ceai
Lipton extinde portofoliul de ceai
Lipton dezvoltă segmentul de ceai de fructe prin introducerea pe piața din România a cinci noi arome: zmeură și soc, zmeură și merișoare,...
Apa Bucovina, în varianta la 1L în 100% PET reciclat
Apa Bucovina, în varianta la 1L în 100% PET reciclat
Apa minerală naturală plată Bucovina provenită din izvoare ce păstrează intacte puritatea apei și proprietățile sale benefice este...
 Carlsberg aniversează 175 de ani de activitate
Carlsberg aniversează 175 de ani de activitate
Carlsberg Breweries aniversează, în noiembrie, 175 de ani de activitate inovatoare și de pionierat în domeniul berii. Progresul continuu face...