Gamă nouă de miniconserve de la Bonduelle

Bonduelle continuă demersurile din 2021 de a inova și de a lansa game noi, obiectivul principal fiind diferențierea și adaptarea mixului de produse la tendințele pieței. Noile miniconserve Bonduelle reprezintă o noutate în categoria de legume în conservă și îi oferă consumatorului soluția perfectă pentru nevoia de a consuma legume în cantități mici și cu un timp de pregătire redus, fiind disponibile într-un format unic, cu un pachet care conține două miniconserve.  Gamă nouă de miniconserve de la Bonduelle

Miniconservele Bonduelle se găsesc în patru variante – porumb și alte trei super-alimente, fasole neagră, năut și quinoa – și sunt comercializate în pachete de câte două miniconserve a câte 106 ml fiecare, o cantitate potrivită unei singure porții sau unui singur fel de mâncare, pentru a reduce risipa alimentară. Datorită dimensiunii practice a ambalajului miniconservelor Bonduelle, consumatorii pot adăuga legumele preferate, deja preparate la aburi și gata de utilizare, fie acesta o salată, o gustare rece sau una caldă.

„Noile miniconserve reprezintă o soluție pentru mai multe dintre problemele întâmpinate de cei care vor să mănânce legume mai des și la mai multe mese. Sunt ușor de pregătit, sănătoase, fiind gătite la abur și gata de utilizare, perfecte pentru reducerea risipei alimentare, reprezentând cantitatea perfectă pentru o masă. Miniconservele sunt dedicate în special celor care nu au timp de gătit și care vor să introducă vegetalele sănătoase în dieta lor echilibrată. În plus, oferim idei de rețete diverse, ușor de gătit, chiar pe ambalaj!”, declară  Suzana Gherasim, Brand Manager Bonduelle România & Moldova.

Miniconservele cu năut sunt o sursă bogată de fibre, iar cele cu porumb adaugă culoare, o textură crocantă și un gust delicious în orice rețetă. Miniconservele cu quinoa sunt perfecte atât pentru un mic-dejun sățios care oferă energie atât pentru întreaga zi, cât și pentru salatele sau garniturile servite la prânz sau cină, iar cele cu fasole neagră pot fi preparate într-o varietate de feluri. Consumatorii au realizat deja un top al produselor preferate: porumbul dulce, deja consacrat în rândul consumatorilor, fasolea neagră, năutul și apoi quinoa. Majoritatea celor care le-ar cumpăra sunt femei din categoriile de vârstă active.

„Modificările stilului de viață sau adaptarea comportamentului consumatorilor la un stil de viață mai alert îi determină pe aceștia să se orienteze către produse ușor și rapid de preparat. Consumatorul român este tot mai dispus să încerce produse inovatoare, de calitate, sănătoase, gustoase și ușor de introdus în dieta alimentară. Pentru Bonduelle, acesta este un moment esențial de adaptare atât la nevoile consumatorilor, cât și în fața provocărilor uriașe cu care planeta se confruntă”, adaugă Roxana Nănescu, Head of Marketing & Communications, Bonduelle South East Europe.

Bonduelle este o afacere de familie fondată în Franța în 1853, ale cărei produse sunt comercializate în aproape 100 de țări, sub șase branduri puternice: Bonduelle, Cassegrain, Globus, Del Monte, Ready Pac Foods și Arctic Gardens. Astăzi, Bonduelle are 14.600 de angajați și generează vânzări de 2,855 miliarde de euro (cifre aferente exercițiului financiar 2019-2020).

 

Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, brand din portofoliul Mondelez, anunță parteneriatul său exclusiv cu noul film Batman. Începând cu luna ianuarie, fanii vor putea...
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Inspirându-se din rețete homemade pentru frumusețea și sănătatea părului, Nature Box lansează pe piață o nouă inovație în materie de...
O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”
O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”
Kaufland anunță rebrandingul gamei „Vreau din România” cu o nouă identitate vizuală. „Vreau din România” cuprinde produse făcute...
Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana
Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana
Timișoreana, brand aflat în portofoliul Ursus Breweries, lansează campania “Milioane de beri pentru milioane de momente împreună” și îi...