Gama de produse tradiționale Danone, în ambalaje noi
Danone România, sub motto-ul “Redescoperim ce este bun”, își invită consumatorii să aleagă lucrurile care îi fac să se simtă bine și, în același timp, aduce noutăți pe piață. Astfel, întreaga gamă de produse tradiționale Danone poate fi acum găsită pe rafturi într-un nou ambalaj dominat de alb, cu un design menit să atragă atenția asupra lucrurilor simple și bune și să sublinieze calitatea ingredientelor și beneficiile iaurturilor.
În acest context, pe piață este disponibilă acum o serie limitată de iaurturi simple, în ambalaj de sticlă, care reproduce în întregime ambalajul original lansat de companie cu 100 de ani în urmă. Totodată, consumatorii sunt invitați să savureze o nouă gamă de produse ale mărcii Danone - iaurturi de băut cu fructe, dar și gama Danone Delicios, care are la bază o nouă rețetă cu o consistență mai cremoasă.
„Observăm o apetență crescută a românilor pentru iaurturi și o diversificare a opțiunilor lor. Chiar dacă la consum suntem sub media europeană, cu aproximativ 6 kg de iaurt per capita, față de 20 kg în Bulgaria sau 14 kg în Polonia, suntem martorii unei preocupări în creștere pentru îmbunătățirea nutriției și calitatea produselor, asistând la cea mai mare rată de creștere din Europa a consumului de iaurt”, spune Natalia Gelstein.
La fabricarea iaurturilor Danone se folosesc peste 55 milioane de litri de lapte colectat în majoritate de la fermieri și gospodari români.
Piața iaurturilor din România a înregistrat o creștere cu 9,8% în 2017 față de 2016, conform Nielsen Retail Audit.





