FINALIST PROGRESIV AWARDS: Pro Nature, gama „verde” de la Henkel
7 septembrie 2020
|
Piața produselor de curățenie capătă o nouă dimensiune, îndreptându-se către aria sustenabilității. Henkel, renumit ca fiind unul din pionierii sustenabilității în întreaga lume, lansează gama Pro Nature ce cuprinde produse pentru îngrijirea și curățarea casei aparținând brandurilor Bref, Clin, Pur și Somat. Produsele sunt certificate EU Ecolabel, au la bază ingrediente obținute din surse naturale, oferind în același timp o performanță ridicată de curățare. Totodată, ambalajele produselor sunt obținute din materiale reciclate și pot fi la rândul lor reciclabile.
Producător și distribuitor: Henkel România S.R.L.;
Adresa: Str. Ioniță Vornicul, nr. 1-7, sector 2, București;
Tel.: 021 203 26 00; Fax: 021 203 26 55.
Un nou produs sub brandul Rama
Upfield, producătorul brandurilor Rama, Delma și Becel, lansează pe piața din România un nou produs sub brandul Rama, intrând în categoria...
Sortimente premium de la Mogyi
După pionieratul ȋn gama de arahide ȋn crustă cu diverse arome, reprezentat de gama Mogyi Crasssh, producătorul a decis să aducă ȋn...
Mondelēz lansează campania „De la Milka pentru tine”
Mondelēz România lansează o nouă campanie promoțională pentru iubitorii brandului Milka. În perioada 1-30 septembrie 2020, toți cei care...
O nouă campanie marca Delaco
Cea mai bine vândută cremă de brânză de la Delaco revine cu o nouă promoție. În perioada 7 septembrie – 28 noiembrie 2020, Delaco...
TopGel aniversează 25 de ani prin trei campanii digitale
TopGel, cel mai mare producător român de înghețată, celebrează 25 de ani de activitate pe piață prin trei campanii digitale pentru...
Napolact onorează eforturile românilor din linia întâi
Noua campanie „Cinste Vouă!” mulțumește eroilor acestei perioade: medicii, livratorii, oamenii din fabrici, lucrătorii din magazine, dar și...