Farmec relansează Aslavital în urma unei investiții de jumătate de milion de euro
Aslavital, una dintre cele mai longevive mărci din portofoliul Farmec, este relansată într-o formulă nouă, cu ingrediente revoluționare și rezultate garantate pentru tenul sensibil. Noua formulă promite reducerea ridurilor într-o singură oră de la aplicare și un efect de lifting de +27%.
Noua gamă Aslavital dezvoltată de cel mai mare producător român de cosmetice are în prim plan SKINectura™, un ingredient cunoscut drept „nectar din flori pentru o arhitectură întinerită a pielii”, obținut din planta Anigozanthos Flavidus, ale cărei flori abundă în nectar cu proprietăți benefice pentru piele. Planta este cultivată în ferme certificate organic, iar florile sunt recoltate manual, prin practici sustenabile, cu minim impact asupra mediului. Acest complex 100% organic vine în completarea ingredientului de bază al gamei, argila naturală extrasă din Munții Pădurea Craiului, ce conține peste 20 de minerale naturale (fier, potasiu, magneziu etc.). Pentru efecte de fermitate și întinerire vizibile, de lungă durată, toate produsele din gamă conțin și Argireline® Amplified Peptide, colagen și calciu.
„Studiile arată că tenul sensibil nu mai este o excepție în rândul femeilor. Noua formulă Aslavital oferă soluții imediate pentru diferitele provocări ale pielii sensibile, prin combinarea ingredientelor active performante cu elemente naturale. Noua gamă menține filosofia ce a consacrat Aslavital: aceea de a oferi româncelor frumusețe inspirată din natura Munților Apuseni, de la noi de acasă”, spune Claudia Pălăcian, Product Manager în cadrul companiei Farmec.
Pe lângă formula actualizată pentru toate produsele din gamă, cel mai mare producător român de cosmetice a introdus în gama Aslavital mai multe produse noi, cu eficacitate demonstrată clinic. Printre ele, fiolele Filler Extra Fermitate, un tratament intensiv de lifting și antirid, care crește elasticitatea pielii cu până la 85% și serul Extra Fermitate Contur Ochi și Buze, care reduce ridurile de expresie și întinerește pielea delicată. Prin soluțiile multiple pe care le oferă, produsele Aslavital sunt recomandate pentru toate femeile cu vârsta de peste 25 ani care își doresc o rutină corectă pentru tenul sensibil, fiind potrivite și pentru soluționarea problemelor tenului femeilor ajunse la menopauză.
Aslavital este o gamă care și-a demostrat, în timp, puterea de inovare. De la lansarea pe piață și până în prezent, produsele Aslavital au îmbinat mereu ingrediente de ultimă generație, cu obiectivul clar de a veni în întâmpinarea provocărilor diverse ale tenului sensibil. Noua gamă completă Aslavital este disponibilă acum online, pe siteul producătorului, în rețeaua de magazine proprii Farmec și Gerovital, precum și în toate magazinele și farmaciile partenere din întreaga țară.
Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.
Rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 31 de magazine, dintre care 12 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Sighișoara, Iași, Galați, Brașov, Sibiu, Timișoara şi Arad și 19 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Oradea, Sibiu și Târgu Mureș.



