Farmec modernizează și extinde gama Gerovital Tratament Expert

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, modernizează și extinde gama de produse pentru îngrijirea părului Gerovital Tratament Expert, prin lansarea de formule și ambalaje noi, respectiv a șase produse care reprezintă inovații în portofoliul companiei clujene. Farmec modernizează și extinde gama Gerovital Tratament Expert

Tratamentele pentru păr Gerovital Tratament Expert au fost create pentru a preveni și rezolva eficient probleme specifice ale tuturor tipurilor de păr, fiind adaptate necesităților, preferințelor și obiceiurilor locale de consum. În materie de preț, gama se poziționează pe categoria mediu spre înalt.

“Am decis să inovăm gama Gerovital Tratament Expert pentru că am simțit în piață o reală nevoie de produse care să soluționeze rapid și eficient problemele diverse ale părului, cauzate fie de obiceiurile periodice care pot stresa părul (vopsit, styling, utilizarea frecventă a aparatelor de coafat), fie de factorii externi la care ne expunem zilnic (agitație, stres, poluare, radiații UV etc). Mai mult, inovațiile din punctul de vedere al beneficiilor pentru păr și modalităților de utilizare aduse de noile produse (Balsamul nutritiv cu Keratină Leave-in, Șamponul uscat cu efect condiționat sau Tratamentul cu Keratină lichidă) ne vor permite să creștem cota de piață pe segmentul produselor de îngrijire a părului, unul foarte important pentru Farmec”, a declarat Natalia Muscă, Manager Produs Farmec.

Printre principalele inovații cu care vine pe piață gama Gerovital Tratament Expert se numără Fiolele cu Keratina lichidă – o soluție complexă de tratament intensiv pentru prevenirea și combaterea căderii părului și refacerea deteriorării sale, și Fiolele Intensiv Antimătreață, care datorită complexului de ingrediente active naturale, elimină mătreața uscată, reduce secreția de sebum, redând strălucirea părului.

Alte produse inovatoare din gamă sunt Șamponul Revitalizant cu Keratină, Co-wash, un balsam îmbunătățit cu agenți de curățare, care permite spălarea părului fără spumă, integrând în același produs șampon și balsam– un trend tot mai accentuat la nivel internațional, adaptat de către producătorul clujean specificului local, și Șamponul uscat cu efect condiționat, utilizat ca și soluție eficientă între două spălări. Acesta reîmprospătează, revitalizează părul și elimină rapid excesul de sebum, fără a fi nevoie de spălarea cu apă.

Balsamul Nutritiv cu Keratină Leave-in acționează în profunzimea firului de păr, hidratează părul uscat, acesta devenind mai flexibil și elastic. Datorită tehnicii leave-in, acesta nu necesită clătire și se poate aplica atât pe părul umed, cât și pe cel uscat. Masca Intensiv Regenerantă cu Petroleum activează circulația sangvină la nivelul scalpului, reface firul de păr deteriorat și fragil și îl întărește de la rădăcină și până la vârf.

 Mondelēz lansează pe piața locală guma de mestecat Halls
Mondelēz lansează pe piața locală guma de mestecat Halls
Mondelēz, una dintre cele mai importante companii în industria de snacking, lansează pe piața din România guma de mestecat Halls. Cu acest nou...
România aderă la cel mai mare program european de nutriție
România aderă la cel mai mare program european de nutriție
Edenred, în parteneriat cu Institutul Național de Sănătate Publică, lansează în România programul FOOD (Fighting Obesity through Offer and...

Produsele Gerovital Tratament Expert fac parte din diverse scheme de tratament și sunt grupate în 7 subgame, fiecare cu propria sa acțiune specifică: prevenire, nutritiv, sebum control, volum, anticădere, regenerare și antimătreață.

Reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea în martie 2018 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

Casa di Peroni, la a patra ediție
Casa di Peroni, la a patra ediție
Peroni Nastro Azzuro, brand din portofoliul producătorului Ursus Breweries, a inaugurat restaurantul pop-up Casa di Peroni. Anul acesta Casa di...
Angst lansează gama premium Tezaur
Angst lansează gama premium Tezaur
Grupul Angst anunţă lansarea gamei de mezeluri crud-uscate Tezaur, realizate integral în cadrul celei mai vechi fabrici de salam de Sibiu din...
Campanie de comunicare marca Mogyi
Campanie de comunicare marca Mogyi
Mogyi a lansat în luna septembrie campania de comunicare ”Alunele Mogyi. De neînlocuit din 1999”. Campania, pe lângă spoturile TV, spotul...
Zuzu lansează iaurtul Divin
Zuzu lansează iaurtul Divin
Zuzu, brandul inovator al companiei Albalact, a lansat Divin, o nouă gamă de iaurturi cremoase, intense. Zuzu Divin este un iaurt divin de fin și...