Farmec lansează campania „Unirea la feminin”
Producătorul român de cosmetice Farmec anunță campania de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”. Proiectul de CSR, prin care româncele sunt încurajate să acorde sprijin femeilor din anumite comunități vulnerabile reprezintă o continuare a inițiativelor dedicate publicului feminin și a activităților de implicare socială ale Farmec.
În cadrul campaniei de marketing asociate unei cauze sociale “Unirea la feminin”, desfășurată între 1 martie și 1 decembrie 2018, o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate din orice punct comercial va fi transformată în seturi de produse de îngrijire personală, destinate femeilor din grupuri vulnerabile, defavorizate sau celor care au acces limitat la acest tip de produse.
Kit-urile de îngrijire personală cu produse Gerovital vor fi oferite femeilor din anumite zone ale țării, în special rurale. Beneficiarele campaniei vor fi identificate prin implicarea diviziei The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers din Cluj-Napoca.
Detalii despre campania de responsabilitate socială sunt comunicate pe platforma www.unirealafeminin.ro. Aceasta va fi activă pe tot parcursul anului 2018.





