Farmec lansează campania „Unirea la feminin”

Producătorul român de cosmetice Farmec anunță campania de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”. Proiectul de CSR, prin care româncele sunt încurajate să acorde sprijin femeilor din anumite comunități vulnerabile reprezintă o continuare a inițiativelor dedicate publicului feminin și a activităților de implicare socială ale Farmec.  Farmec lansează campania „Unirea la feminin”

În cadrul campaniei de marketing asociate unei cauze sociale “Unirea la feminin”, desfășurată între 1 martie și 1 decembrie 2018, o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate din orice punct comercial va fi transformată în seturi de produse de îngrijire personală, destinate femeilor din grupuri vulnerabile, defavorizate sau celor care au acces limitat la acest tip de produse.

Kit-urile de îngrijire personală cu produse Gerovital vor fi oferite femeilor din anumite zone ale țării, în special rurale. Beneficiarele campaniei vor fi identificate prin implicarea diviziei The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers din Cluj-Napoca.

Detalii despre campania de responsabilitate socială sunt comunicate pe platforma www.unirealafeminin.ro. Aceasta va fi activă pe tot parcursul anului 2018.

Campania „Cif curăță România”, la a cincea ediție
Campania „Cif curăță România”, la a cincea ediție
Pentru al cincilea an consecutiv, Cif porneşte campania naţională „Cif Curăţă România!”. Iași, Sinaia, Oradea şi Craiova vor fi...
Trei sortimente noi de cafea solubilă de la Jacobs
Trei sortimente noi de cafea solubilă de la Jacobs
Pe o piață locală cu potențial de creștere în categoria de cafea solubilă, Jacobs introduce, în luna aprilie, trei arome noi în categorie:...
Ursus Retro, o nouă bere în portofoliul Ursus
Ursus Retro, o nouă bere în portofoliul Ursus
Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea Ursus Retro, un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată, produsă după o rețetă cu...
 Zarea lansează o nouă gamă de vinuri spumante
Zarea lansează o nouă gamă de vinuri spumante
Compania Zarea, liderul pieței de vinuri spumante din România, introduce în portofoliul său colecția I Love. Tămâioasă Românească și...
Davidoff Café a fost relansată într-un nou ambalaj
Davidoff Café a fost relansată într-un nou ambalaj
Brandul Davidoff Café a fost relansat într-un nou ambalaj, mai modern și mai elegant, inspirat de stilul de viață contemporan. „Davidoff...
Danonino continuă campania „Spune da!”
Danonino continuă campania „Spune da!”
Danonino continuă și în 2018, pentru al treilea an consecutiv, campania „Spune da!” și încurajează părinții să susțină autonomia...