Danonino continuă campania „Spune da!”

Danonino continuă și în 2018, pentru al treilea an consecutiv, campania „Spune da!” și încurajează părinții să susțină autonomia copiilor, arătând că ideile celor mici pot aduce o mulțime de schimbări în bine, atunci când sunt puse în practică. Danonino continuă campania „Spune da!”

„Autonomia, încă de la vârste foarte fragede, are un rol esențial, întrucât ajută la câștigarea independenței copiilor, a încrederii în sine și a curajului de a-și realiza visurile. Atunci când le spun da creativității, nevoii lor de explorare și de cunoaștere a sinelui și a lumii, copiii învață că sunt buni, că pot contribui la frumusețea lumii, că sunt curajoși și puternici, dar mai ales că nu sunt singuri”, susține Otilia Mantelers, Expert în Parenting și Ambasadoarea campaniei Danonino.

Odată cu startul campaniei, Danonino lansează o colecție de 15 magneți de frigider, cu desene care ilustrează situații în care copiii cer aprobarea adulțior pentru diferite activități pe care vor să le realizeze împreună cu ei. 
Magneții cu ilustrații sunt distribuiți gratuit, la achiziționarea produselor Danonino, și pot fi colecționați  în catalogul disponibil în magazine.

Purcari, noi premii internaționale în portofoliu
Purcari, noi premii internaționale în portofoliu
Vinurile de Purcari au fost recompensate cu două medalii de aur și una de argint la ”Black Sea Region Wines &  Spirit Contest 2018”, una...
Alexandrion lansează Alexandrion 100 cu ocazia Centenarului
Alexandrion lansează Alexandrion 100 cu ocazia Centenarului
Grupul Alexandrion marchează Centenarul prin lansarea unei ediții aniversare a produsului Alexandrion. “Noul sortiment Alexandrion propune un...
Un nou sortiment de cafea de la Jacobs
Un nou sortiment de cafea de la Jacobs
Jacobs Douwe Egberts, liderul pieței locale de cafea, a lansat la începutul lunii aprilie Jacobs Selection, un nou produs din categoria de cafea...
Sortimente noi de biscuiți cu ciocolată de la Milka
Sortimente noi de biscuiți cu ciocolată de la Milka
Brandul Milka, prezentă în portofoliul Mondelez România, își extinde gama de biscuiți cu ciocolată cu două noi sortimente: Milka Tender...
Eti extinde categoria de ciocolată
Eti extinde categoria de ciocolată
Eti continuă lansările de produse cu un nou brand în categoria de ciocolată – Wanted. Gama de produse Wanted este formată din batoane de...
Vincon lansează un nou brand
Vincon lansează un nou brand
Vincon România, unul dintre cei mai mari producători de vinuri și vinars de pe plan local, lansează primăvara aceasta un nou brand în...