Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, extinde la nivel național, în toate magazinele proprii, campania de responsabilitate socială „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”. Începând cu luna aprilie, clienții vor putea recicla ambalajele din hârtie, plastic, sticlă și aluminiu ale produselor din portofoliul Farmec la punctele de colectare dedicate din magazinele Farmec și Gerovital din toată țara.  Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național

„Suntem unul dintre puținii producători din România care oferă clienților săi posibilitatea de returnare a ambalajelor produselor pe care le-au folosit. Ne propunem să limităm cât mai mult impactul activității noastre asupra mediului prin integrarea principiilor economiei circulare, așa cum este închiderea ciclului de viață al produselor odată cu recuperarea ambalajelor pe care le punem pe piață. Vrem să contribuim astfel la un mediu mai curat împreună cu clienții noștri, pe care îi încurajăm să fie responsabili alături de noi”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing.
Campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” a fost lansată sub formă de program-pilot în 2020, în cinci magazine de brand Farmec și Gerovital din Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea. În total, peste 5.200 de ambalaje au fost aduse de consumatori, colectate și reciclate în mod responsabil în magazinele incluse în program, într-un an în care programul magazinelor a fost deseori restricționat ca urmare a pandemiei. Feedbackul pozitiv primit de la consumatori în magazine și în social media despre proiectul-pilot a fost un semnal important în decizia de a extinde programul la nivel național și a dezvolta mai multe activități în cadrul acestei campanii.
Toate cele 8 magazine Farmec și 22 de magazine Gerovital, precum și magazinul în franciză din Pitești, sunt incluse în campanie. Acestea sunt dotate cu puncte de colectare pentru ambalajele de hârtie și carton (cutii de cremă), de plastic (recipiente de cremă, șampon, gel de duș sau produse de curățenie din gamele Nufăr și Triumf), de sticlă (borcane de cremă) și de metal (doze de spray). Pentru a putea fi reciclate, recipientele trebuie golite de conținut, clătite și curățate de clienții care le aduc în magazine.
În plus, la fiecare patru ambalaje reciclate, clienții primesc un produs cadou din partea Farmec, pe baza unui cartonaș unde se cumulează câte o ștampilă la fiecare ambalaj returnat.

Cuburile Vegeta Natur, noutate în portofoliul Podravka
Cuburile Vegeta Natur, noutate în portofoliul Podravka
Vegeta își extinde portofoliul cu noi produse, cuburile Vegeta Natur, disponibile în trei variante: Vegeta Natur Cub Legume 60g, Vegeta Natur Cub...
Podravka lansează produsul organic inovator Vegeta Bio
Podravka lansează produsul organic inovator Vegeta Bio
Din grijă pentru consumator, Podravka lansează Vegeta Bio 120g, un produs inovator conceput doar din ingrediente cultivate natural, fără...
O gamă nouă de tomate bio de la Podravka
O gamă nouă de tomate bio de la Podravka
Prezentă pe piața din România de 20 de ani, Podravka lansează gama de produse din tomate bio, conținând Passata BIO 690g, Roșii Cuburi BIO...
 O nouă imagine pentru Bergenbier
O nouă imagine pentru Bergenbier
Începând cu acest an, Bergenbier are o nouă imagine, mai modernă și adaptată trendurilor curente de design. Noua imagine Bergenbier glorifică...
 Defish anunță extinderea portofoliului de produse și o nouă campanie de comunicare
Defish anunță extinderea portofoliului de produse și o nouă campanie de comunicare
Având la bază noile comportamente de consum, Defish lansează noi produse care vin să consolideze brandul în piață. Este vorba despre noua...
Lansare de la Fuchs Condimente
Lansare de la Fuchs Condimente
Fuchs Condimente lansează sub brandul Cosmin nouă produse noi, ambalate la gramaj mare, în plic cu fereastră transparentă, prin care...