Elgeka-Ferfelis România susține campania internațională "Support Ukrainians"

Corporația Biosphere, cu sprijinul Ambasadei Ucrainei în România și al Elgeka-Ferfelis România, lansează campania internațională de caritate "Support Ukrainians" în România. Elgeka-Ferfelis România susține campania internațională

Campania “Support Ukrainians” este o inițiativă a corporației Biosphere, cel mai mare producător și distribuitor de bunuri de uz casnic și produse de igienă din Ucraina, în colaborare cu distribuitori și comercianți de top din Europa. Scopul proiectului este acela de a ajuta copiii ucrainieni afectați de război, dar și de a sprijini economia ucrainiană și producătorii ei.

Caritatea este o componentă importantă a campaniei, de aceea corporația, în colaborare cu partenerul său Elgeka-Ferfelis Romania, va coopera cu UNICEF Ucraina și va direcționa copiilor ucrainieni sumele colectate din donarea a câte 30 bani pentru fiecare produs vandut.

Campania a fost deja lansată în Croația, Lituania, Latvia și Estonia. La jumătatea lunii septembrie 2022, donațiile strânse depășiseră 25.000 euro direcționați copiilor din Ucraina. În cadrul campaniei, în marile magazine europene vor fi amenajate rafturi speciale cu produse ucrainiene ale companiei Biosphere pentru a atrage clienții către bunurile fabricate în Ucraina. 

“Ideea de a ne implica într-o astfel de campanie umanitară și caritabilă este o potrivire perfectă pentru noi în calitate de companie, dar și pentru mine personal. Misiunea noastră pe piața românească nu privește doar sporirea vânzărilor și a gradului de conștientizare asupra produselor Vortex, ci implică asumarea unui rol important, acela de a face publicul conștient de această putere comună de a ajuta copiii țării vecine când aceștia au nevoie, de a fi capabili să acționăm cu un impact pozitiv la scară largă”, a menționat Vasile Marina, Director General Executiv al Elgeka-Ferfelis România.

Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Milka, unul dintre cele mai recunoscute și iubite branduri de ciocolată din lume, lansează cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de...
Energy Coffee lansează o aromă inedită pe piața cafelei gata preparate: rom și nucă
Energy Coffee lansează o aromă inedită pe piața cafelei gata preparate: rom și nucă
Energy Coffee, brand dezvoltat de Hell Energy, aduce pe piața locală a cafelei gata preparate o aromă complet nouă, aceea de rom cu nucă, ca un...
Perwoll anunță o relansare a brandului și încurajează sustenabilitatea în modă
Perwoll anunță o relansare a brandului și încurajează sustenabilitatea în modă
Detergentul Perwoll anunță o relansare a brandului și încurajează sustenabilitatea în modă. Noul detergent Perwoll Renew este îmbunătățit...
Nestlé lansează Little Steps 3 în ambalaj din carton reciclabil
Nestlé lansează Little Steps 3 în ambalaj din carton reciclabil
Nestlé, prin divizia Infant Nutrition, lansează gama Nestlé Little Steps 3 lapte pentru copiii de vârstă mică în ambalaj din carton proiectat...
Sortimente noi de la Nesquik
Sortimente noi de la Nesquik
Gama Ready to drink face parte din portofoliul Nesquik, unul dintre cele mai îndrăgite branduri Nestlé din România, fiind încadrată în...
Colour Catcher își relansează portofoliul
Colour Catcher își relansează portofoliul
Colour Catcher își relansează portofoliul cu o nouă generație revoluționară de șervețele captatoare de culoare, Colour Catcher Max Protect,...