Ediție limitată Davidoff Café dedicată elementelor naturii

Davidoff Café lansează Davidoff Café Elements, o colecție de cafea inspirată de cele patru elemente ale naturii: apă, foc, pământ și aer. Ediție limitată Davidoff Café dedicată elementelor naturii

Anul acesta, cumpărătorii români se vor bucura de prima ediție dedicată Apei, urmând ca în anii următori să descopere celelalte trei ediții, sub temele Foc, Pământ și Aer.

Apa este elementul esențial al vieții pe pământ și contribuie decisiv la calitatea cafelei, atât în timpul cultivării, cât și în pregătirea ei. De aceea, cea mai nouă ediție limitată Davidoff Café Elements celebrează apa, sursa vieții. Elementul a fost inspirat de regiunea în care sunt cultivate cele mai bune boabe de cafea Arabica din America Centrală și de Sud, înconjurată parțial de oceane. Prăjirea individuală a sortimentelor de cafea creează un gust bogat, cu o aciditate elegantă, specific regiunii de cultivare.

Ediția limitată Davidoff Café Elements dedicată apei este disponibilă în comerțul modern și tradițional în două variante: cafea instant și cafea prăjită și măcinată, începând din octombrie 2018 până în ianuarie 2019. 

 

Sam Mills lansează paste 100% din leguminoase
Sam Mills lansează paste 100% din leguminoase
Sam Mills își extinde portofoliul de produse și lansează o gamă de paste create 100% din leguminoase: năut, linte roșie, fasole neagră și...
Farmec relansează gama Aslavital Mineralactiv
Farmec relansează gama Aslavital Mineralactiv
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Aslavital Mineralactiv, care propune, pe lângă ambalaje noi,...
Tuborg lansează ediția limitată Tuborg Christmas Brew pentru al 18-lea an consecutiv
Tuborg lansează ediția limitată Tuborg Christmas Brew pentru al 18-lea an consecutiv
Tuborg Christmas Brew, singura bere specială de Crăciun din România, dă tonul sărbătorilor de iarnă și în 2018, fiind disponibilă pe...
Campanie promoțională de la Tchibo Exclusive
Campanie promoțională de la Tchibo Exclusive
Tchibo, unul dintre jucătorii importanți pe piața cafelei, lansează un concurs național la care consumatorii pot câștiga unul din cele 100 de...
Up România anunţă noi nume pentru produsele sale, în urma rebrandingului
Up România anunţă noi nume pentru produsele sale, în urma rebrandingului
Începând de la 1 noiembrie 2018, întregul portofoliu de produse şi soluţii al Up România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa...
Budureasca lansează o colecție de vinuri dedicată Centenarului
Budureasca lansează o colecție de vinuri dedicată Centenarului
Budureasca, producător de top de vinuri premium românești, a ales să celebreze 100 de ani de la Marea Unire din 1918 prin lansarea colecției...