Ediție de Centenar pentru trei produse Agricola

Compania Salbac, parte a grupului Agricola, oferă cu ocazia centenarului, o ediție limitata a trei dintre cele mai apreciate produse crud-uscate din portofoliul său: Salamul de Sibiu Agricola, care va fi disponibil în această perioadă și în ediție de colecție, cu vinars și vin roșu, Salamul Exclusiv și Cârnăciorii Salbac. Toate cele trei produse sunt ambalate într-o cutie cartonată premium, de culoare neagră, cu gravaj de culoare bronz. Ediție de Centenar pentru trei produse Agricola

”Ne dorim ca prin aceste sortimente prezentate în ediție specială să ne arătăm respectul pentru valorile românești, să aducem în discuție moștenirea istorică a companiei noastre și să punem pe mesele festive ale consumatorilor noștri trei specialități de o calitate superioară”, a declarat Grigore Horoi, președintele grupului Agricola.

În primele nouă luni ale acestui an, cifra de afaceri a companiei Salbac s-a majorat cu 8%, ajungând la 98,72 milioane de lei, vânzările la categoria salamuri crud-uscate înregistrând și ele o creștere de 9% în valoare, respectiv 7,32% în volum.

 Campanie inovatoare de la Caroli Foods Group
Campanie inovatoare de la Caroli Foods Group
 Caroli Foods Group, liderul pieței de produse preparate și ambalate din carne, lansează campania ”Probabil cel mai bine plătit job în...
Beck’s aduce în România patru beri inspirate din locuri deosebite ale lumii
Beck’s aduce în România patru beri inspirate din locuri deosebite ale lumii
Beck’s, brand aflat în portofoliul Bergenbier, lansează în România patru beri speciale, inspirate din atmosfera începuturilor fabricării...
Azuga Nepasteurizată lansează o nouă campanie promoțională
Azuga Nepasteurizată lansează o nouă campanie promoțională
Azuga Nepasteurizată, relansată anul trecut ca o bere artizanală, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne, dă startul unei...
Ediție limitată Davidoff Café dedicată elementelor naturii
Ediție limitată Davidoff Café dedicată elementelor naturii
Davidoff Café lansează Davidoff Café Elements, o colecție de cafea inspirată de cele patru elemente ale naturii: apă, foc, pământ și...
Sam Mills lansează paste 100% din leguminoase
Sam Mills lansează paste 100% din leguminoase
Sam Mills își extinde portofoliul de produse și lansează o gamă de paste create 100% din leguminoase: năut, linte roșie, fasole neagră și...
Farmec relansează gama Aslavital Mineralactiv
Farmec relansează gama Aslavital Mineralactiv
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Aslavital Mineralactiv, care propune, pe lângă ambalaje noi,...