Edenred şi Up România lansează cardurile de masă în România

În urma adoptării de către Guvern a proiectului de Hotărâre privind acordarea tichetelor de masă în format electronic, principalii jucători din industrie au anunţat că vor emite carduri de masă. Astfel,companiile Edenred şi Up România (fosta Chèque Déjeuner) au anunţat că vor emite tichete de masă atât pe hârtie, cât şi pe suport electronic.Edenred şi Up România lansează cardurile de masă în România

Edenred  a lansat pe piaţa din România primul card de masă, cu marca Ticket Restaurant, iar Up România va pune la dispoziţia clienţilor cardurile de masă Chèque Déjeuner.

Cardurile și tichetele de masă pe hârtie au reglementări fiscale identice, suma acordată salariaților pe cardul de masă fiind de 9.35 lei pentru fiecare zi lucrătoare efectuată, adică până la 215 lei lunar deductibili fiscal și scutiți de taxe salariale și patronale.

În plus față de tichetele pe hârtie, cardurile de masă Ticket Restaurant vor permite și plăți cu valoare mai mică decât aceea a unui singur tichet individual, de 9.35 lei. Salariații care vor beneficia de carduri de masă Ticket Restaurant își vor putea consulta gratuit soldul disponibil șsi istoria tranzacțiilor, atât online, cât și telefonic, 24 ore din 24.

”Deși funcționează similar cu un card obișnuit, cardurile de masă nu sunt carduri bancare și au anumite limitări: nu permit retragerea de numerar de la bancomate, iar sumele de pe card vor putea fi utilizate doar pentru achitarea mesei sau pentru achiziționarea de produse alimentare, într-o rețea distinctă de magazine și restaurante afiliate. Neavând un cont bancar asociat, ele au în plus avantajul de a nu impune beneficiarilor comisioane de administrare de cont sau alte costuri asociate cardurilor bancare” a declarat Iulian Alexe, Director Marketing & Business Development, Edenred România.

Tichetul de masă electronic de la Up România va fi emis în parteneriat cu MasterCard şi este un card de tip contactless, cu tehnologie sigura, care oferă o utilizare rapidă la comercianţii ce afişează sigla PayPass, pentru plata sumelor mai mici de 100 de lei, fără a mai fi nevoie de introducerea codului PIN.

Activarea cardului Chèque Déjeuner, precum şi accesarea informatiilor despre sold, se pot face prin platforma online, din spaţiul personal dedicat fiecărui utilizator, pe baza unui username şi a unei parole. Tichetele de masa în format electronic Chèque Déjeuner vor putea fi utilizate, la fel ca şi tichetele în format fizic, pentru plăti într-o reţea naţională de parteneri afiliaţi.

„Introducerea tichetului de masă electronic este un pas natural în evoluţia pieţei din România, acest format fiind utilizat în alte ţări de mai mult de un deceniu. Tichetul de masă în format electronic va fi emis sub forma unui card, ce nu va putea fi însă folosit precum un card bancar pentru retragerea de numerar de la bancomat. Cardul va putea fi utilizat pentru plăţi în reţeaua partenerilor care au contract de acceptare la plată a tichetelor de masă pe suport electronic încheiat cu Up România şi va oferi o serie de avantaje, precum posibilitatea utilizării unor fracţii din valoarea tichetului de masă”, spune Elena Pap, Director General Up România.

Grupul Edenred emite deja carduri de masă în 18 țări din Europa, America Latină și Asia. Pe lângă cardurile de masă, Edenred emite și alte tipuri de carduri de beneficii în 37 de țări. Up România (fostă Chèque Déjeuner) a fost înfiinţată în anul 2002, iar portofoliul de produse include tichetele de masă, tichetele cadou, tichetele de creşă şi tichete sociale.

Carslberg va introduce sticle din lemn pentru bere
Carslberg va introduce sticle din lemn pentru bere
Carlsberg a anunţat semnarea unui acord pentru dezvoltarea primei sticle complet biodegradabile de bere, realizat[ din fibre de lemn. Compania a...
Cum a ajuns Nutline un brand internaţional
Cum a ajuns Nutline un brand internaţional
Lider pe piaţa seminţelor din România, brandul Nutline a fost lansat de Intersnack în Germania, ca motor de creştere al companiei pe unul...
Penny Market optimizează formatul de magazin urban
Penny Market optimizează formatul de magazin urban
În 20 februarie, Penny Market Luică (București, str. Luică 62 – 64) își redeschide porțile cu un format îmbunătățit‚ adaptat nevoilor...
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
Tymbark Maspex România a lansat recent mai multe game de produse pe segmentele crackers, prăjituri ambalate şi biscuiţi sub brandurile Hatz,...