Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Dove sărbătorește 20 de ani de promovare a frumuseții autentice printr-o nouă campanie aniversară, afirmându-și angajamentul de a nu utiliza niciodată Inteligența Artificială pentru reprezentarea femeilor în comunicările sale de brand. Campania include o expoziție-manifest intitulată Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată, organizată în cadrul Art Safari din București, care prezintă modul în care frumusețea reală a fost ilustrată în campaniile Dove de-a lungul timpului.
Cu scopul de a atrage atenția asupra impactului pe care frumusețea generată de Inteligența Artificială îl poate avea asupra percepției frumuseții reale în rândul fetelor și a femeilor din România, campania de comunicare include un mix de livrabile în media online, tradițională, in-store, OOH și BTL.
Până în 2025, se estimează că 90% din conținutul online va fi generat de Inteligența Artificială, ceea ce reprezintă o amenințare majoră la adresa reprezentării frumuseții reale. Conform unui studiu realizat de Dove la nivel global, nouă din zece femei și fete afirmă că au fost expuse la conținut online care le-a afectat percepția asupra propriei frumuseți, în timp ce șapte din zece femei din România cred că imaginile femeilor din media sunt modificate digital. Totuși, una din trei femei simte presiunea de a-și modifica aspectul din cauza a ceea ce vede online, potrivit studiilor Dove.
„Inteligența artificială ne oferă oportunități incredibile, însă modul în care frumusețea este reprezentată prin intermediul acesteia poate afecta negativ percepția asupra propriei frumuseți. Faptul că una din cinci femei ar renunța la cinci ani din viața ei pentru a obține aspectul fizic dorit ne motivează să continuăm să reprezentăm femei reale în toate formele de comunicare ale brandului. Ne dorim ca femeile să se regăsească, în continuare, în tot ceea ce comunică Dove, iar misiunea noastră rămâne aceea de a inspira și de a redefini frumusețea prin diversitate, autenticitate și acceptare”, susține Maria Dumitrescu, Brand Manager Dove
Pentru a marca acești 20 de ani de frumusețe adevărată, Dove a creat un video manifest care subliniază impactul Inteligenței Artificiale asupra standardelor de frumusețe nerealiste și efectele acestora asupra femeilor și fetelor.
Dove își prezintă viziunea asupra frumuseții adevărate și prin expoziția „Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată”, găzduită de Art Safari, unul dintre cele mai importante evenimente culturale din România. Expoziția include imagini și video-uri, care reflectă angajamentul brandului în ultimii 20 de ani, alături de alte surprize dedicate celebrării frumuseții autentice.