D’aucy continuă campania cu chef Cătălin Scărlătescu
D’aucy continuă campania de promovare a gamei d’aucy Al Vapore cu chef Cătălin Scărlătescu, proiectul urmând să se desfășoare pe tot parcursul anului 2019 în online și social media, cu o puternică susținere BTL.
”Gama d’aucy Al Vapore se înscrie în categoria acelor produse cu rezultate imediate – gust bun, economie de timp, dar care reprezintă și investiții pe termen lung în sănătate și starea de bine, datorită beneficiilor pe care le oferă”, au precizat reprezentanții companiei.
Toate acestea sunt comunicate printr-o nouă campanie cu Chef Scărlătescu, ambasadorul brandului d’aucy începând cu anul 2017, țintind consumatorul cu obiceiuri moderne de consum, dinamici, ale căror tendințe culinare sunt simplitatea și viteza, fără a renunța însă la calitate. Chef Scărlătescu punctează unicitatea pe piața locală și pune în valoare, printr-o nouă serie de video-uri cu rețete, calitățile produselor d’aucy Al Vapore.
Grupul francez d’aucy produce o mare varietate de legume Al Vapore în diferite gramaje 150/340/2120 gr: linte, năut, fasole roșie, mazăre foarte fină, sfeclă, porumb, amestec mexican, precum și recent lansatele quinoa, soia boabe și grâu spelta la conserve de 150 gr.





