Danone lansează Activia Finesse

Activia începe 2018 cu o nouă lansare, Activia Finesse, un iaurt natur cu textură fină și cremoasă, ideal pentru o gustare sățioasă în orice moment al zilei. Brandul Activia este prezent pe piața românească de 17 ani, iar produsele din gamă se produc în fabrica Danone din București, cu lapte colectat majoritar de la fermieri mari și mici din România. Pe plan local, Danone este liderul pieței de iaurturi. Danone lansează Activia Finesse

Coca-Cola introduce doza verticală
Coca-Cola introduce doza verticală
Coca-Cola România vine în întâmpinarea trendului de consum al conținutului online de astăzi, mobile friendly, cu o nouă inovație de ambalaj:...
Aqua Carpatica lansează un produs pentru copii
Aqua Carpatica lansează un produs pentru copii
Brandul de apă minerală naturală Aqua Carpatica lansează pe piață produsul Aqua Carpatica Kids. Noua sticlă are un design special creat...
Oti lansează o nouă gamă de saci menajeri
Oti lansează o nouă gamă de saci menajeri
Oti Group îşi întregeşte portofoliul de saci menajeri cu gama Forte, saci de gunoi prevăzuţi cu şnur, pentru o transportare mai ușoară....
Euromellis Natura lansează mierea Melarium
Euromellis Natura lansează mierea Melarium
Producătorul Euromellis Natura introduce pe piață Melarium, o miere pură, căpăcită, obținută de la albine ce trăiesc și recoltează...
„Vis de Iarnă”, noile ediții limitate de la Granini
„Vis de Iarnă”, noile ediții limitate de la Granini
Granini, brandul de sucuri necarbonatate din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a lansat în ediție limitată trei produse care...
Albert Heijn testează propriul „Amazon Dash”, numit Hiku [VIDEO]
Albert Heijn testează propriul „Amazon Dash”, numit Hiku [VIDEO]
Albert Heijn va fi primul lanț de supermarketuri din Olanda care va testa magnetul de frigider inteligent, care le permite cumpărătorilor să-și...