Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”

Producătorul de cosmetice Coty anunță lansarea noii colecții adidas „Vibes”, ce conține șase parfumuri și care reprezintă viziunea companiei privind fuziune între arta olfactivă și neuroștiință. Creată în colaborare cu parfumieri de renume mondial, colecția „Vibes” se adresează diverselor ocazii și nevoi din viața de zi cu zi, de la sportivi ce au nevoie de un moment de relaxare până la persoane cu un stil de viață activ și orientat spre modă, recunoscând, în același timp, impactul profund pe care parfumurile îl au asupra emoțiilor umane. Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Inspirată din moștenirea sportivă și culturală a brandului adidas, noua colecție include șase Eau de Parfums (EDP) pline de energie, concepute meticulos pentru a spori starea de spirit și bunăstarea emoțională, captând și adaptându-se la energia dinamică a vieții cotidiene. Fiecare sticlă este o explozie de culoare si mișcare, un omagiu adus spiritului dinamic al brandului adidas, fiind gândită pentru toți, de la sportivi în momente de relaxare până la consumatorii care îmbină moda cu un stil de viață activ.

Recunoscând ritmul intens al vieții moderne, presiunile și lupta de a rămâne în momentul prezent, colecția„Vibes” își propune să împingă limitele parfumurilor. Utilizatorii vor fi răsfățați cu o varietate de arome, create pentru a le aduce o stare de bine, armonizându-se cu starea de spirit din acel moment. Indiferent dacă își doresc să se energizeze, să se relaxeze sau să evadeze, există întotdeauna un parfum „Vibe” potrivit pentru fiecare ocazie, oferind consumatorilor o călătorie olfactivă captivantă și de durată.

Parfumurile din colecția „Vibes” au fost dovedite științific că generează emoții pozitive. Mai mult, în urma testărilor realizate cu consumatori, cel puțin 81% dintre aceștia au fost de acord că parfumurile le oferă o stare de bine, iar 85% au simțit că le îmbunătățesc starea de spirit.

Pentru ceii care își doresc să evadeze, colecția oferă parfumurile „Full Recharge” și „Happy Feels”, concepute pentru a aduce aventuri în viața de zi cu zi, pentru a construi încrederea și a face fiecare moment să conteze. „Full Recharge” surprinde acea senzație de escapism revitalizant prin ingredientele sale revigorante și pământii de frunză de cedru și salvie. „Happy Feels” oferă senzații de fericire, cu note energizante de extract de grapefruit și iasomie.

Pentru momente de relaxare, au fost create parfumurile „Chill Zone” și „Get Comfy”, care te inspiră să te simți confortabil cu tine însuți, să nu lași presiunile externe să te afecteze și să te bucuri de momentele de respiro din viața cotidiană. „Chill Zone” oferă o senzație de liniște prin notele de lavandă și vanilie, evocând relaxare și căldură. „Get Comfy” prezintă o senzație de confort, cu note de vanilie și mandarină.

Pentru momentele în care ai nevoie de energie, „Energy Drive” și „Spark Up” te încurajează să rămâi pragmatic și cu picioarele pe pământ. Întotdeauna în mișcare, fără să te oprești, aceste parfumuri oferă o explozie de energie de neoprit. „Energy Drive” își încântă utilizatorii cu un twist de cardamom și piper roz picant, în timp ce „Spark Up” oferă un duo exploziv de portocală dulce și piper negru pentru a revigora și încânta, încurajându-te să performezi la cel mai înalt nivel în orice activitate.

Colecția este concepută pentru toți, oferind arome care permit expresia individuală. „Energy Drive” și „Full Recharge” sunt mai masculine, în timp ce „Happy Feels” și „Spark Up” sunt mai feminine. „Chill Zone” și „Get Comfy” au fost gândite ca fiind complet neutre din punct de vedere al genului.

Pentru a sublinia acest nou nivel de versatilitate și atractivitate în lumea parfumurilor, Coty a colaborat cu un grup excepțional de ambasadori, de la cântăreața și compozitoarea de succes Ava Max, la gimnasta renumită Nia Dennis și atletul în ascensiune Sasha Zhoya. Acest grup dinamic nu doar că va promova colecția, dar va întruchipa și esența fiecărui parfum unic și valorile brandului. Energia vibrantă a Avei, pozitivitatea Niei și determinarea neobosită a lui Sasha surprind perfect spiritul colecției „Vibes”. Acești parteneri depășesc rolurile tradiționale de ambasadori, personificând diversele stări și stiluri de viață pe care colecția le celebrează.

„În viețile noastre pline de viteză, deseori uităm cât de important este să fim prezenți și să simțim cu adevărat vibrația momentului. Colecția adidas 'Vibes' valorifică puterea transformatoare a parfumului pentru a ne ajuta să ne reconectăm cu noi înșine. Fiecare parfum favorizează o influență pozitivă asupra stării noastre de spirit și ne sporește bunăstarea generală. Prin combinarea unor formule inovatoare de parfum cu tendințele contemporane, la Coty continuăm să inovăm și să împingem limitele în lumea parfumurilor", a declaratStefano Curti, Chief Brands Officer pentru Consumer Beauty la Coty.

Concepută cu grijă pentru planetă, colecția „Vibes” utilizează un procent semnificativ de ambalaje reciclate: capacul conține cel puțin 96% plastic reciclat după consum, iar sticla are 25% sticlă reciclată. Formula este vegană. Coty folosește alcool reciclat din emisii de carbon, ceea ce înseamnă că CO2 este reciclat în alcool, în loc să fie eliberat în atmosferă.

Parfumurile „Vibes” sunt disponibile în variante de 100 ml, 50 ml și 30 ml, fiind disponibile în România la următoarele prețuri:

  • EDP Get Comfy, adidas Vibes, 30ml, 64,90 lei; 50ml, 74,90 lei
  • EDP Chill Zone, adidas Vibes, 50ml, 74,90 lei; 100ml, 99,90 lei
  • EDP Spark Up, adidas Vibes, 30ml, 64,90 lei; 50ml, 74,90 lei
  • EDP Energy Drive, adidas Vibes, 50ml, 74,90 lei; 100ml, 99,90 lei
  • EDP Full Recharge, adidas Vibes, 50ml, 74,90 lei; 100ml, 99,90 lei
  • EDP Happy Feels, adidas Vibes, 30ml, 64,90 lei; 50ml, 74,90 lei

Parfumierii care au creat colecția „Vibes” provin din diverse medii, printre care Gabriela Chelariu, Ilias Ermenidis, Fabrice Pellegrin, Emilie Coppermann, Marypierre Julien și Frank Voelkl. Aceștia au în portofoliu parfumuri pentru branduri renumite precum Calvin Klein, Diptyque și Glossier. Fiecare a contribuit la cele șase parfumuri individuale, Frank Voelkl creând „Spark Up”, Fabrice Pellegin dezvoltând „Energy Drive”, Marypierre Julien realizând „Happy Feels”, iar Emilie Coppermann pe „Full Recharge”. Gabriela Chelariu a creat „Get Comfy”, în timp ce Ilias Ermenidis a formulat „Chill Zone”.

Fiecare parfum a fost conceput pentru a aduce rezultate concrete, fiind testat pe consumatori. Printre rezultatele cheie se numără:
• 75% „Îmi crește energia” – Energy Drive
• 80% „Îmi îmbunătățește starea de bine” – Full Recharge
• 71% „Mă face să mă simt mai relaxat” – Chill Zone
• 86% „Inspiră o senzație de confort” – Get Comfy
• 79% „A avut un impact pozitiv asupra stării mele de spirit” – Happy Feels
• 87% „Îmi îmbunătățește starea de spirit” – Spark Up

Fondată la Paris în 1904, Coty este una dintre cele mai mari companii de frumusețe din lume, având un portofoliu de branduri iconice în domeniul parfumurilor, cosmeticelor și produselor de îngrijire a pielii și a corpului. Coty servește consumatori din întreaga lume, vânzând produse de prestigiu și de masă în peste 125 de țări și teritorii. Coty și brandurile sale încurajează oamenii să se exprime liber, creându-și propriile viziuni despre frumusețe și sunt angajate să protejeze planeta. Aflați mai multe pe coty.com sau pe LinkedIn și Instagram.

adidas este un lider global în industria produselor sportive. Cu sediul în Herzogenaurach/Germania, compania angajează peste 59.000 de oameni în întreaga lume și a generat vânzări de 21,4 miliarde de euro în 2023.

trix
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Nestlé aduce în România, începând din septembrie, cerealele cu forme și gust de fructe Trix, o propunere unică pentru un mic dejun...
lavazza
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Producătorul italian de cafea Lavazza a lansat în România gama de băuturi Ready To Drink. Inspirate de aromele unice ale rețetelor de cafea...