Coca-Cola introduce doza verticală
25 ianuarie 2018
|
Coca-Cola România vine în întâmpinarea trendului de consum al conținutului online de astăzi, mobile friendly, cu o nouă inovație de ambalaj: noua doză, într-un format modern, disponibilă în magazine pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr, Coca-Cola Lime, Fanta și Sprite.
Campania de promovare a noii doze vine împreună cu o strategie 360°, care explorează teritoriul execuțional folosindu-se de toate avantajele suporturilor media actuale - TV, radio, panotaj stradal, in-store, PR și digital - inclusiv prin YouTube și Shazam.
Campania vine și cu provocări pentru consumatori: printr-un concurs pe Instagram, fanii Coca-Cola care vor ilustra cât mai creativ formatul vertical al dozei vor intra în cursa pentru un iPhone 8.
Aqua Carpatica lansează un produs pentru copii
Brandul de apă minerală naturală Aqua Carpatica lansează pe piață produsul Aqua Carpatica Kids. Noua sticlă are un design special creat...
Oti lansează o nouă gamă de saci menajeri
Oti Group îşi întregeşte portofoliul de saci menajeri cu gama Forte, saci de gunoi prevăzuţi cu şnur, pentru o transportare mai ușoară....
Euromellis Natura lansează mierea Melarium
Producătorul Euromellis Natura introduce pe piață Melarium, o miere pură, căpăcită, obținută de la albine ce trăiesc și recoltează...
„Vis de Iarnă”, noile ediții limitate de la Granini
Granini, brandul de sucuri necarbonatate din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a lansat în ediție limitată trei produse care...
Albert Heijn testează propriul „Amazon Dash”, numit Hiku [VIDEO]
Albert Heijn va fi primul lanț de supermarketuri din Olanda care va testa magnetul de frigider inteligent, care le permite cumpărătorilor să-și...
Evensys lansează un Ebook cu cele mai importante tendințe în digital marketing în 2017
Digital Marketing Forum, primul eveniment dedicat industriei de promovare online din țară, va strânge comunitatea practicienilor în marketing...