Carrefour continuă experimentele pe formatul hypermarket

Carrefour va deschide un “hypermarket al viitorului”, în Belgia, scrie publicaţia de profil Gondola. Este un proiect la care au lucrat mai mult de 500 de experţi, rezultatul urmând să fie dezvăluit în toamna acestui an. Locaţia noului magazin este pentru moment confidenţială.

Nu este primul experiment de acest fel al francezilor, compania inaugurând în aprilie 2014 primul său hypermarket conectat în Franţa, în centrul Qwartz din Villeneuve-la-Garenne (vezi galeri foto), unde se pune accent pe experienţa de cumpărare şi serviciile digitale. Reprezentanţii Carrefour nu au spus însă pentru moment dacă proiectul din Belgia este doar o replică al celui din Franţa.

Un lucru este cert, “mai mult ca niciodată, hypermarketul viitorului va avea ca focus principal clientul. Asta îşi doreşte şi Carrefour Belgia: să creeze legături între clienţi, angajaţi şi parteneri, o relaţie care are la bază pasiunea pentru cumpărături”, au declarat reprezentanţii companiei. Aceştia au vorbit de asemenea şi despre pilonii pe care se construieşte “hypermarketul viitorului”:

  • o experienţă de cumpărare modernă
  • prezenţa digitalului în actul de cumpărare
  • o ofertă largă de produse
  • servicii inovative
  • un mediu de cumpărături contemporan şi simplist, uşor de navigat
  • preţuri mici şi promoţii competitive
  • o abordare sustenabilă pentru retailul alimentar

Pentru acest proiect, Carrefour a angajat o echipă permanentă formată din 10 specialişti şi a colaborat cu peste 500 de experţi din mai multe domenii.

Anunţul acestui proiect nu este decât următorul pas din transformarea pe care compania şi-o doreşte pentru magazinele sale. În Belgia, spre exemplu, compania tocmai a finalizat în septembrie anul trecut procesul de transformare a hypermarketurilor sale. Vorbim de 4 ani, timp în care Carrefour a modernizat 44 de hypermarketuri, şi o investiţie de circa 150 de milioane de euro.

Primul proiect de acest fel, cel din centrul comercial Qwartz din Villeneuve-la-Garenne, Franţa, a fost inaugurat în aprilie 2014. I s-a spus “hypermarketul conectat” datorită tehnologiilor de ultimă oră puse la dispoziţia clienţilor, cum ar fi LCD-uri pe care rulează animaţii, terminale de informare şi sfaturi, etichete electronice cu chip-uri NFC care dau posibilitatea cumpărătorilor de a găsi orice produs în spaţiul de 11.000 mp al magazinului prin intermediul unei aplicaţii denumite „C-where”. 
 

Edenred şi Up România lansează cardurile de masă în România
Edenred şi Up România lansează cardurile de masă în România
În urma adoptării de către Guvern a proiectului de Hotărâre privind acordarea tichetelor de masă în format electronic, principalii jucători...
Carrefour continuă experimentele pe formatul hypermarket
Carrefour continuă experimentele pe formatul hypermarket
Carrefour va deschide un “hypermarket al viitorului”, în Belgia, scrie publicaţia de profil Gondola. Este un proiect la care au lucrat mai...
Carslberg va introduce sticle din lemn pentru bere
Carslberg va introduce sticle din lemn pentru bere
Carlsberg a anunţat semnarea unui acord pentru dezvoltarea primei sticle complet biodegradabile de bere, realizat[ din fibre de lemn. Compania a...
Cum a ajuns Nutline un brand internaţional
Cum a ajuns Nutline un brand internaţional
Lider pe piaţa seminţelor din România, brandul Nutline a fost lansat de Intersnack în Germania, ca motor de creştere al companiei pe unul...
Penny Market optimizează formatul de magazin urban
Penny Market optimizează formatul de magazin urban
În 20 februarie, Penny Market Luică (București, str. Luică 62 – 64) își redeschide porțile cu un format îmbunătățit‚ adaptat nevoilor...
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
Tymbark îşi întăreşte poziția pe dulciuri și snacks cu trei branduri noi
Tymbark Maspex România a lansat recent mai multe game de produse pe segmentele crackers, prăjituri ambalate şi biscuiţi sub brandurile Hatz,...