Caroli Foods Group consolidează portofoliul de produse sub brandul Caroli

Caroli Foods Group, unul dintre principalii jucători pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea Cârnaților Pofticioși sub brandul Caroli, un sortiment special cu boabe de muștar. Noul produs aduce în prim-plan o combinație originală de carne de porc de calitate superioară și boabe de muștar și este menit să răspundă preferințelor consumatorilor români pentru gusturi savuroase și opțiuni alimentare versatile. CAROLI_KV_Carnatii_Pofticiosi_Landscape

„Lansarea Cârnaților Pofticioși Caroli este rezultatul unui proces susținut de cercetare și dezvoltare, dar și al unei strategii de consolidare a portofoliului nostru prin investiții în produse care să răspundă preferințelor actuale de consum. De altfel, produsele din portofoliul nostru din categoria cârnați se regăsesc cel mai des în coșurile de cumpărături, o recunoaștere a faptului că rețetele pe care le-am testat și le-am rafinat de-a lungul timpului respectă cele mai înalte standarde de calitate și aduc atât gusturi noi delicioase, dar și diferențiere pe piață“, declară Ana Maria Costea, Marketing Director Caroli Foods Group.

Cârnații Pofticioși cu boabe de muștar Caroli vor beneficia de o campanie de comunicare dedicată, cu mesajul „Omleta s-ar face și ochiuri pentru Cârnații Pofticioși de la Caroli“, ce se va desfășura în perioada mai – iunie. Aceasta include un spot TV, care va fi difuzat pe parcursul acestor luni, o prezență solidă în mediul digital, pe platforme de social media, acțiuni BTL în punctele cheie de vânzare, toate cu scopul consolidării prezenței noului produs pe piață.

Produsul va putea fi achiziționat în varianta ambalată, în pachet cu gramaj de 250 g, și în varianta vrac, aflată la vitrina asistată din magazine.

Caroli Foods Group este unul dintre cei mai importanți producători de produse din carne ambalată din România. Compania a fost înființată în 1994 și oferă, în prezent, un portofoliu extins de peste 200 de produse prin cinci branduri: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică în Pitești și dispune de facilități logistice importante în toată țara, precum și de o rețea extinsă de distribuție. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma.

Taft_ Aloe Boost KV_Landscape
O nouă gamă pentru stilizarea părului sub brandul Taft
Taft lansează o nouă gamă pentru stilizarea părului, Taft Aloe Boost, formată din trei produse inovatoare care oferă părului nu doar fixare...
Din generatie in generatie Bref lansare editie limitata
Bref lansează ediția limitată „Din generație în generație”
Bref, expertul în curățarea toaletei, lansează o ediție limitată specială, „Din generație în generație cu Bref”, o colecție care...
1664 Blanc
Tuborg aduce berea 1664 Blanc într-un nou ambalaj pe piața din România
1664 Blanc, berea franțuzească super premium recunoscută pentru eleganța gustului și stilul inconfundabil, lansează pe piața din România doza...
AslaVital relansare gama investitii de jumatate de milion de euro
Farmec relansează Aslavital în urma unei investiții de jumătate de milion de euro
Aslavital, una dintre cele mai longevive mărci din portofoliul Farmec, este relansată într-o formulă nouă, cu ingrediente revoluționare și...
Costi Vasile, Director de Marketing Henkel Romania la evenimentul de relansare Syoss
Henkel relansează brandul Syoss sub semnătura „You. Intensified.”
Syoss marchează un nou capitol sub semnătura „You. Intensified.”, marcând o relansare importantă ce reconfirmă misiunea brandului: oferirea...
Unilever lansează Dero Pro Express, primul detergent special conceput pentru spălarea rapidă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever lansează Dero Pro Express
Peste 50% dintre români consideră că prin folosirea unor cicluri scurte de spălare economisesc timp și energie, dar sunt preocupați de...