Campanie promoțională de la Zuzu Dolce

În luna dragostei, Zuzu Dolce le aduce consumatorilor experiența dulce și premii care îi răsfață. În perioada 4 februarie – 17 martie, consumatorii care cumpără orice produs Zuzu Dolce au șansa să câștige vouchere de cumpărături de până la 4.500 lei. Aceștia trebuie doar să înregistreze datele bonului fiscal pe site-ul www.experientadolce.ro și sunt înscriși automat la tragerile la sorți pentru premii zilnice (84 vouchere a câte 100 de lei), pentru premii săptămânale (6 vouchere a câte 1.000 de lei) sau pentru marele premiu, un voucher de 4.500 de lei. Campanie promoțională de la Zuzu Dolce

Toate produsele din portofoliul Zuzu Dolce sunt incluse în campanie. Zuzu Dolce este desertul de la Zuzu care aduce răsfăț și experiențe noi, iaurt cu bucăți mari de fructe, mousse-uri, budinci delicioase de ciocolată și vanilie și lapte cu ciocolată. În portofoliul Dolce a apărut, de curând, și Dolce All’Italiana - desertul de răsfăț cu mascarpone și un strat de cremă fină, inspirat din bucătăria Italiei.

Zuzu este parte din portofoliul producătorului de lactate Albalact. Compania a raportat în 2017 afaceri de 589,89 milioane de lei, în creștere cu aprox. 12% față de anul precedent și un profit de 8,7 milioane de lei. 

 Un produs nou în portofoliul Zarea
Un produs nou în portofoliul Zarea
Zarea, unul dintre cei mai importanţi jucători din categoria băuturilor spirtoase, lansează pe piață vinarsul Zarea 1912 XO, o băutură...
Agricola intră pe o nișă de piață
Agricola intră pe o nișă de piață
Agricola își extinde portofoliul și lansează Cocoșel de Pădure, primul pui de tip coquelet proaspăt românesc. ”Vorbim despre un pui cu...
Kaufland lansează o nouă marcă proprie de produse fără gluten și fără lactoză
Kaufland lansează o nouă marcă proprie de produse fără gluten și fără lactoză
Kaufland a lansat o nouă marcă proprie de alimente fără lactoză și fără gluten: „K-free”, destinată celor care au intoleranță la...
Promoție națională pentru brandul La Festa
Promoție națională pentru brandul La Festa
La Festa s-a pregătit pentru sezonul rece și va lansa începând cu 13 decembrie 2018 promoția națională „Eleganță pe gustul La Festa”....
Campanie pentru Meggle Creme Patisserie
Campanie pentru Meggle Creme Patisserie
În luna decembrie, Meggle de­marează o campanie de promovare dedicată brandului Meggle Creme Patisserie. „Inspirată de profesioniști, gama...
Sortimente noi de suc în portofoliul Profructta
Sortimente noi de suc în portofoliul Profructta
Profructta vine în întâmpinarea clienților cu gama de sucuri naturale ECO-presate la rece, cu sortimentele din fructe de pădure, crescute 100%...