Campanie promoțională cu premii de peste 2 mil. lei pentru brandul Tuborg

Tuborg România lansează campania promoțională națională ”Tuborg dă premii” prin care vrea să fie aproape de consumatori în acest context economic marcat de imprevizibil. Campania vine cu cele mai valoroase premii din segmentul berii în acest sezon: 2 apartamente în București, 3 mașini Mercedes Benz A-Class, 12 drone, 12 ceasuri smart și 60.000 pachete a câte 4 doze de bere Tuborg, totalul premiilor depășind valoarea de 2 milioane de lei.  Campanie promoțională cu premii de peste 2 mil. lei pentru brandul Tuborg

Consumatorii care doresc să participe la campania promoțională a verii trebuie să cumpere un produs marca Tuborg până pe 30 septembrie și să înscrie codul de sub cheiță/capac pe www.tuborg.ro sau prin SMS la 1878. Până acum, un apartament și 2 mașini și-au găsit deja câștigătorii în Târgu Jiu, București și Timișoara.

Vara 2022 a început pentru Tuborg România cu lansarea unui produs inovator în portofoliul de beri, Carlsberg LUMA - o bere blondă fabricată printr-o metodă inovatoare, Dry-Hopping, care presupune adăugarea hameiurilor în berea proaspătă, prin infuzare la rece, după fermentare, pentru a obține aroma perfectă –, dar și cu campanii atractive adresate consumatorilor, care vizează toate mărcile din portofoliu. De asemenea, Skol continuă campania lansată în 2021 cu noi execuții sub sloganul Răcorește Bărbatul, avându-i ca ambasadori de brand pe Mihai Bobonete și Mihai Rait.

„Mărcile puternice creează legături solide cu consumatorii și își păstrează relevanța de-a lungul timpului. Atât inovația, cât și campaniile promoționale fac parte din strategia care ne ajută să ne apropiem de consumatorii noștri și să-i cunoaștem mai bine, contribuind  într-o măsură semnificativă la fidelizarea lor”, a declarat Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing Tuborg România.

Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală. Compania are un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg 0.0%, Tuborg Classic, Carlsberg, Calsberg LUMA, Carlsberg 0.0%, Holsten, SKOL Original, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner,  Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur, Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.
 

Detergent de vase Pur Ediție Limitată
Detergent de vase Pur Ediție Limitată
Ediția limitată Pur Power este disponibilă la raft în următoarea perioadă în trei variante, Pur lămâie, Pur smochine&rodie și Pur măr. Cu...
Ciucaş continuă programul “Păstrează natura curată”
Ciucaş continuă programul “Păstrează natura curată”
Marca de bere Ciucaş continuă, şi în acest an, misiunea de a menţine curate poienile din ţară pe care le-a amenajat şi invită consumatorii...
Danone extinde gama de iaurturi Activia
Danone extinde gama de iaurturi Activia
Activia a lansat pe piață o nouă gamă de iaurturi de băut fără adaos de zaharuri, dedicată consumatorilor care își doresc un regim...
Schauma relansează întreg portofoliul de produse
Schauma relansează întreg portofoliul de produse
Schauma își relansează întreg portofoliul de produse adresându-se fiecărui membru al familiei și nevoilor individuale ale acestora prin noul...
O imagine nouă pentru Râureni
O imagine nouă pentru Râureni
Producătorul Râureni schimbă imaginea produselor sale cu una mai moderne, cu design diferențiator. Noua imagine a produselor Râureni...
 Produse noi în portofoliul Borotalco
Produse noi în portofoliul Borotalco
Borotalco își extinde portofoliul cu gama Pink Soft ce include două produse în format spray 150ml și roll on 50ml. Noua gamă are la bază o...