Campanie de imagine pentru Aquavia

Aquavia a lansat campania de imagine „Îmblânzește-ți gândurile acide”, dezvoltată împreună cu Tempo Advertising, prin care susține consumatorii să-și regăsească echilibrul interior prin puterea alcalinității. Campanie de imagine pentru Aquavia

„Campania pornește de la un insight mai relevant ca oricând, pe fondul ultimilor ani în care sănătatea mintală a devenit prioritară: uneori aciditatea din exterior ne contaminează dialogul intern. Cu toții avem un critic interior care poate să devină toxic în momentele importante: „Dacă o s-o dau în bară?” „Nu arăt destul de bine” „Decât să mă fac de râs, mai bine renunț” „Ce-or să zică ceilalți?” „De ce m-ar asculta cineva?” - Când astfel de gânduri acide ne copleșesc, pot ajunge să decidă în locul nostru. E în puterea noastră să le recunoaștem la timp și să le combatem cu puțină alcalinitate”, au declarat reprezentții Aquavia.

Campania s-a lansat cu două spoturi TV care prezintă poveștile a două personaje aflate în fața unor momente și decizii importante – situații recognoscibile și relevante pentru o mare parte din public.

„Apa alcalină este o nișă în creștere în România, iar Aquavia are un pH natural de 9.4 care o face unică pe piață. Apa noastră este echivalentă cu alcalinitatea și hidratarea eficientă, beneficii care se traduc fizic printr-o stare de echilibru fizic, iar emoțional prin calm, claritate și capacitatea de a gestiona mai bine aciditatea vieții. Campania de imagine face parte dintr-o strategie mai amplă prin care ne-am propus să creștem notorietatea și vânzările brandului, plasând întotdeauna consumatorul în rolul principal", a explicat Ștefan Meseșeanu, Marketing Manager Aquavia.


Campania Aquavia se extinde în toate mediile în care gândurile acide ne urmăresc: în oraș, prin afișaje OOH și spotul radio care ne însoțește la volan; în mijloacele de transport în comun, cu mesaje contextuale pentru călători; în mediul online, cu precădere pe rețelele de socializare, unde aciditatea poate atinge cote alarmante; și în magazine, cu execuții in-store care ajută cumpărătorii să descopere alcalinitatea.

Tchibo relansează Eduscho
Tchibo relansează Eduscho
Tchibo revitalizează Eduscho, cu o nouă imagine îndrăzneață pentru o cafea cu gust excepțional la un preț corect. Gama de cafea prăjită...
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
Fuchs Condimente lansează în gama V6BBQ by Fuchs peleții din lemn aromatizați natural cu ierburi aromatice și condimente. „Cu patru...
Noutăți de la Meggle
Noutăți de la Meggle
Piața de produse vegane a crescut semnificativ în ultimii ani. Brandul Meggle a înteles această tendință și s-a adaptat noului tip de...
 PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo
PepsiCo lansează campania „Ea este PepsiCo"
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează în România campania globală "Ea este PepsiCo". Aceasta...
Napolact își extinde portofoliul de brânzeturi
Napolact își extinde portofoliul de brânzeturi
De curând, o nouă specialitate de brânză Napolact – Mozzarella, desăvârșește preparatele calde de pe mesele românilor. După lansarea...
Noutăți în portofoliul Waterdrop
Noutăți în portofoliul Waterdrop
Waterdrop adaugă în portofoliul permanent cea mai apreciată aromă, sub numele de Microdrinks Blackberry. Acest sortiment era anterior cunoscut...