Campanie de comunicare marca Mogyi
Mogyi a lansat în luna septembrie campania de comunicare ”Alunele Mogyi. De neînlocuit din 1999”. Campania, pe lângă spoturile TV, spotul radio, activarea online și OOH, are și o componentă puternică de vizibilitate și activare in-store. ”Vrem ca împreună cu partenerii noștri să creștem categoria de alune și să fim alături de clienții magazinelor atât cu produse de cea mai bună calitate, cât și cu acțiuni de sampling și activări cu premii”, au precizat reprezentanții Mogyi.
Aceasta este prima campanie de comunicare prin care Mogyi își propune să crească notorietatea brandului și să le amintească atât consumatorilor, cât și partenerilor istoria Mogyi pe piața din România și asocierea alunelor cu momente de emoție și bucurie. ”Am vrut să pornim campania de la realitate, de la insight-urile consumatorilor: simțim cu toții cât de rapid se schimbă lucrurile și sunt puține elemente care au rămas constante în ciuda ritmului alert al vieții”, au mai punctat reprezentanții companiei.
Campania se va desfășura până la finalul anului și va continua și în 2019.
Mogyi a fost înființată în anul 1990, fiind o afacere de familie, specializată în prăjirea, ambalarea şi comercializarea seminţelor şi fructelor oleaginoase. Mogyi România a încheiat anul 2017 cu afaceri de 59,8 milioane de lei și un profit net de 1,49 milioane lei, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanțe.
Piața snackurilor era estimată anul trecut la peste 400 de milioane de euro, printre jucătorii importanți numărându-se Intersnack și Star Foods.



