Campania Tomi 1|2|3, premiată la Cresta Awards
Campania Tomi 1|2|3 a câștigat Bronze- Print Craft – Outstandig Art Direction la Cresta Awards, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri internaționale, fiind singurul premiu acordat în categorie.
Întreaga campanie de comunicare a fost realizată de o echipă de creație formată din echipa de marketing Orkla Food România și Carioca Studio Bucharest.
„Când mixezi creativitatea cu sosurile potrivite iese ceva cu gust. Așa s-a întâmplat și cu noua campanie Tomi 1|2|3, unde colaborarea dintre Orkla Foods România și Carioca Studio a adus publicului un deliciu vizual. Explozia de culoare și energie au condus echipa către recunoașterea internațională”, spun reprezentanții Orkla Foods România.
Campania Tomi 1|2|3 a avut loc în perioada 1 iulie – 31 august, iar valoarea totală a premiilor a fost de aproape 43 de mii de lei. În joc au intrat 62 de boxe JBL FLIP 5 și nouă trotinete electrice Xiaomi Mi Pro 2.
Cresta Awards premiază excelența în creativitate în industria de publicitate și marketing din întreaga lume.