Campania Tomi 1|2|3, premiată la Cresta Awards

Campania Tomi 1|2|3 a câștigat Bronze- Print Craft – Outstandig Art Direction la Cresta Awards, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri internaționale, fiind singurul premiu acordat în categorie. Campania Tomi 1|2|3, premiată la Cresta Awards

Întreaga campanie de comunicare a fost realizată de o echipă de creație formată din echipa de marketing Orkla Food România și Carioca Studio Bucharest.

„Când mixezi creativitatea cu sosurile potrivite iese ceva cu gust. Așa s-a întâmplat și cu noua campanie Tomi 1|2|3, unde colaborarea dintre Orkla Foods România și Carioca Studio a adus publicului un deliciu vizual. Explozia de culoare și energie au condus echipa către recunoașterea internațională”, spun reprezentanții Orkla Foods România.

Campania Tomi 1|2|3 a avut loc în perioada 1 iulie – 31 august, iar valoarea totală a premiilor a fost de aproape 43 de mii de lei. În joc au intrat 62 de boxe JBL FLIP 5 și nouă trotinete electrice Xiaomi Mi Pro 2.

Cresta Awards premiază excelența în creativitate în industria de publicitate și marketing din întreaga lume.
 

Campanie neconvențională semnată de Hendrick's Gin
Campanie neconvențională semnată de Hendrick's Gin
O călătorie memorabilă cu balonul, o cină savuroasă ȋn compania unui pahar de Hendrick’s Gin, ȋntr-o locaţie premium modernă şi o bună...
Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie
Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie
Henkel lansează gama de produse sustenabile de curățenie Pro Nature, dezvoltată pentru brandurile Bref, Clin, Pur și Somat, cu ingrediente din...
Rio Mare relansează gama Pate Tube
Rio Mare relansează gama Pate Tube
Rio Mare, lider pe segmentul pateurilor pe bază de ton, relansează gama Pate Tube, în ambalaje noi. Moderne, cu un design îmbunătățit,...
Noutate în portofoliul Orbico-Interbrands: Spuma pentru îngrijire orală
Noutate în portofoliul Orbico-Interbrands: Spuma pentru îngrijire orală
Unul dintre cele mai importante principii ale SPLAT Global este de a investi în propriile sale dezvoltări inovatoare, pentru a veni mereu în...
O nouă identitate vizuală pentru spumantul Rhein Extra
O nouă identitate vizuală pentru spumantul Rhein Extra
The Iconic Estate, parte din Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, relansează...
 Ambalaje prietenoase cu mediul pentru Napolact
Ambalaje prietenoase cu mediul pentru Napolact
Napolact a lansat în luna septembrie un nou ambalaj mai prietenos cu mediul pentru formatul On the Go, 330g, consumat cu predilecție în afara...