Budureasca lansează o colecție de vinuri dedicată Centenarului

Budureasca, producător de top de vinuri premium românești, a ales să celebreze 100 de ani de la Marea Unire din 1918 prin lansarea colecției Centenar. Evenimentul de lansare a avut loc la Crama Budureasca. Budureasca lansează o colecție de vinuri dedicată Centenarului

Colecția Centenar este compusă din trei vinuri diferite. Din seria Centenar Alb fac parte vinurile Fetească Neagră Origini 2015 și Sauvignon Blanc Origini 2016. În ceea ce privește seria Centenar Negru, a fost lansat un cupaj de cinci vinuri nobile, fiecare dintre vinuri simbolizând cele cinci regiuni istorice – Basarabia, Bucovina, Transilvania, Țara Românească și Țara Moldovei, care s-au unit asemenea soiurilor de struguri Shiraz, Merlot, Fetească Neagră, Cabernet Sauvignon și Pinot Noir.

Vinurile colecției Centenar sunt realizate în ediție limitată, fiecare sortiment fiind disponibil în număr de 1918 + 100 sticle.

Colecția Centenar include două tipuri de etichete, acestea fiind alese în urma unui concurs de design desfășurat în primăvară. Sticlele din colecția Centenar Alb au pe etichetă grafica hărții României Mari, iar pe sticla de Centenar Negru se regăsește o etichetă cu un mecanism care simbolizează roțile unui ceas, care s-a pus în mișcare la momentul Marii Uniri. Ambele colecții se vând împreună cu o cutie cadou și un pliant în care este prezentat pe scurt contextul și semnificația actului Unirii.

 

 

Farmec modernizează și extinde gama Gerovital Tratament Expert
Farmec modernizează și extinde gama Gerovital Tratament Expert
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, modernizează și extinde gama de produse pentru îngrijirea părului Gerovital Tratament...
 Mondelēz lansează pe piața locală guma de mestecat Halls
Mondelēz lansează pe piața locală guma de mestecat Halls
Mondelēz, una dintre cele mai importante companii în industria de snacking, lansează pe piața din România guma de mestecat Halls. Cu acest nou...
România aderă la cel mai mare program european de nutriție
România aderă la cel mai mare program european de nutriție
Edenred, în parteneriat cu Institutul Național de Sănătate Publică, lansează în România programul FOOD (Fighting Obesity through Offer and...
Casa di Peroni, la a patra ediție
Casa di Peroni, la a patra ediție
Peroni Nastro Azzuro, brand din portofoliul producătorului Ursus Breweries, a inaugurat restaurantul pop-up Casa di Peroni. Anul acesta Casa di...
Angst lansează gama premium Tezaur
Angst lansează gama premium Tezaur
Grupul Angst anunţă lansarea gamei de mezeluri crud-uscate Tezaur, realizate integral în cadrul celei mai vechi fabrici de salam de Sibiu din...
Campanie de comunicare marca Mogyi
Campanie de comunicare marca Mogyi
Mogyi a lansat în luna septembrie campania de comunicare ”Alunele Mogyi. De neînlocuit din 1999”. Campania, pe lângă spoturile TV, spotul...