Brandul Fulga intră în două categorii noi: iaurturi și brânzeturi
Albalact extinde portofoliul brandului Fulga prin intrarea pe două categorii noi: iaurturi și brânzeturi. Pe prima dintre acestea au fost lansate trei sortimente în segmentul iaurtului de băut: cu căpșuni, cu căpșuni și banană, cu piersici și caise, fiecare dintre acestea având ambalaj multipack de 4 X 90 de grame. La rândul lor, brânzicile proaspete Fulga nou intrate în portofoliul Albalact sunt disponibile în trei variante: cu căpșuni, cu caise, cu mere și pere, fiecare cu ambalaj multipack de 4 X 50 de grame.
“Noile gustări vin la pachet cu o nouă campanie „Back to school”, în stilul creativ și jucăuș al Fulgăi. Intră în concurs pentru tragerea la sorți copiii care accesează site-ul Fulga și își pun priceperea la treabă pentru a construi un Tetris din produsele nou lansate. Astfel, pentru a câștiga unul din cele 30 de ghiozdane în valoare de 100 de euro sau unul din cele trei vouchere în valoare de 800 de euro pentru redecorarea camerei, consumatorii trebuie să înscrie pe site punctajul acumulat, împreună cu numărul bonului de cumpărături”, afirmă reprezentanții producătorului.
Fulga este brandul cu care Albalact și-a făcut intrarea pe segmentul laptelui UHT în anul 2004, mizând încă de la început pe o poziționare specială datorită strategiei de brand construite în jurul atitudinii de jovialitate şi bucurie.





