Beck’s aduce în România patru beri inspirate din locuri deosebite ale lumii

Beck’s, brand aflat în portofoliul Bergenbier, lansează în România patru beri speciale, inspirate din atmosfera începuturilor fabricării berii și din locurile deosebite ale lumii: Beck's 1873 Pils, Beck's Pale Ale, Beck's Amber Lager și Beck's Red Ale. Beck’s aduce în România patru beri inspirate din locuri deosebite ale lumii

„Prin această lansare, ne-am dorit să aducem experiența berii din 4 colțuri ale lumii: de la peisajele calde și spiritul liber al Australiei, la atmosfera începuturilor berii în Germania, de la tărâmurile pitorești și caracterul puternic al Marii Britanii, până la nuanțele roșcate ale Irlandei. Noile specialități Beck’s reprezintă o incursiune senzorială – 4 gusturi, 4 tipuri de hamei care contribuie la caracterul deosebit al fiecarui tip de bere”, a declarat Mihaela Curcudel, Associate Brand Manager.

Beck‘s 1873 Pils este o bere lager cu 6% ABV ce se inspiră direct din reţeta din anul 1873 făurită în Germania şi păstrează prospeţimea tradiţională cu 100% hamei aromatic. Beck’s Pale Ale, bere de tip ale cu 6,3% ABV, are o rețetă inspirată din Marea Britanie și convinge prin gustul puternic, aromat de hamei şi cu o notă fructată.

Beck's Amber Lager, bere lager cu 5,7% ABV, vine cu un gust de malț, aromat, blând, exact ca stilul de viaţă australian. Beck‘s Red Ale, bere de tip ale cu 4,5% ABV, are o aromă puțin condimentată, inspirată de Irlanda, cu o notă intensă de malţ ce completează gustul.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai importanți producători de bere de pe piaţa românească, activând pe plan local din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 700 de angajaţi. Bergenbier S.A. face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, al treilea mare producător de bere din lume. Anul trecut Bergenbier a raportat venituri nete de 599, 21 de milioane de lei, în creștere cu circa 5% față de anul precedent și un profit de 28 de milioane de lei după cinci ani de pierderi.   

 

Azuga Nepasteurizată lansează o nouă campanie promoțională
Azuga Nepasteurizată lansează o nouă campanie promoțională
Azuga Nepasteurizată, relansată anul trecut ca o bere artizanală, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne, dă startul unei...
Ediție limitată Davidoff Café dedicată elementelor naturii
Ediție limitată Davidoff Café dedicată elementelor naturii
Davidoff Café lansează Davidoff Café Elements, o colecție de cafea inspirată de cele patru elemente ale naturii: apă, foc, pământ și...
Sam Mills lansează paste 100% din leguminoase
Sam Mills lansează paste 100% din leguminoase
Sam Mills își extinde portofoliul de produse și lansează o gamă de paste create 100% din leguminoase: năut, linte roșie, fasole neagră și...
Farmec relansează gama Aslavital Mineralactiv
Farmec relansează gama Aslavital Mineralactiv
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Aslavital Mineralactiv, care propune, pe lângă ambalaje noi,...
Tuborg lansează ediția limitată Tuborg Christmas Brew pentru al 18-lea an consecutiv
Tuborg lansează ediția limitată Tuborg Christmas Brew pentru al 18-lea an consecutiv
Tuborg Christmas Brew, singura bere specială de Crăciun din România, dă tonul sărbătorilor de iarnă și în 2018, fiind disponibilă pe...
Campanie promoțională de la Tchibo Exclusive
Campanie promoțională de la Tchibo Exclusive
Tchibo, unul dintre jucătorii importanți pe piața cafelei, lansează un concurs național la care consumatorii pot câștiga unul din cele 100 de...