Artesana are o nouă identitate vizuală
Artesana International, producătorul lactatelor 100% românești, Artesana, a început livrarea produselor cu noile etichete în lanțurile mari de retail din România. Campania de reînnoire a identității vizuale a fost realizată printr-un proiect de consultanță internațională cofinanțat de BERD. Pe lângă noua identitate, care reprezintă primul pas din noua strategie Artesana, proiectul vizează relansarea și repoziționarea companiei prin cercetări de piață, corporate branding, redesignul etichetelor, precum și definirea unei strategii integrate de trade, de brand și de produs, pentru următorii ani.
Astfel, Artesana a ales să comunice beneficiile și calitățile lactatelor sale unice, direct pe etichetă. Totodată, pentru priceperea de care e nevoie pentru a produce cele peste 20 de rețete de iaurturi, brânzeturi și lactate proaspete, a fost aleasă sintagma Artizanii laptelui, un slogan care va ilustra și identitatea corporate a brandului. Prezența florilor de câmp pe noile etichete Artesana, întărește conexiunea cu natura, cu sursa laptelui și simbolizează parfumul anotimpurilor, regăsite în variabilitatea naturală a laptelui.
Cu o cifră de afaceri estimată pentru anul 2020 la 3,7 milioane de euro, brandul Artesana se află pe piața românească din august 2012, iar în retailul modern din august 2013. Astăzi, produsele Artesana se găsesc în peste 700 de magazine în toată țara, în majoritatea rețelelor de retail modern, dar și în rețele locale sau băcănii specializate. Valoarea investițiilor de până în prezent este de peste 1,5 milioane de euro.
Artesana este una dintre cele 60 de companii românești care beneficiază, în fiecare an, de servicii de consultanță cu sprijinul BERD. Din totalul întreprinderilor beneficiare, 73% își cresc cifra de afaceri cu 32%, în timp ce 60% își sporesc productivitatea pe măsură ce se extind.
![Napolact își extinde portofoliul de produse bio](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/11/napolact_granola-400x250.jpg)
![FINALIST PROGRESIV AWARDS: Gerovital lansează linia Perfect Look](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/11/gerovital_h3_evolution_perfect_look-400x250.png)
![Coca-Cola, nouă campanie pentru sărbătorile de iarnă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/11/coca-cola-christmas-truck-2020_0-400x250.jpg)
![Podravka aduce brandul Lino Lada în România](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/11/lino_lada-400x250.png)
![Cris-Tim lansează brandul de mezeluri cu specific unguresc Csárdás](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/11/toba_csardas_paprika_cris-tim-400x250.jpeg)
![Vin spumant cu foiță de aur de la Zarea](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/11/progresiv_251_pn-zarea-400x250.jpg)