Angst lansează gama premium Tezaur

Grupul Angst anunţă lansarea gamei de mezeluri crud-uscate Tezaur, realizate integral în cadrul celei mai vechi fabrici de salam de Sibiu din România, Salsi S.A. Sinaia. “Reţetele utilizate pun în valoare gusturi româneşti clasice sau picante, produsele fiind fie răsucite şi legate manual, fie doar legate şi maturate în tihnă”, se arată în comunicatul transmis de producător. Angst lansează gama premium Tezaur

Gama cuprinde în prezent trei specialități crud-uscate, cu mucegai nobil.  Salamul cu Dichis se vrea a fi un omagiu adus fondatorului fabricii din Sinaia, Filippo Dozzi, reţeţa utilizată păstrând, pe lângă condimentaţia simplă, românească, şi o notă subtilă mediteraneeană. Salamul este clipsat şi apoi legat manual de aşa natură încât, la final, felia să păstreze forma trifoiului cu patru foi. Picanteria cu Dichis este singurul salam curbat de pe piaţa noastră şi aduce în prim-plan o notă aromată, picantă cu măsură. La rândul său, Specialitatea cu Dichis, din carne de vită și oaie, îşi propune să scoată la lumină ceea ce bunicii noştri numeau, pe vremuri, mizilic:  răsfăţul culinar ce deschidea discret oricare masă cu pretenţii şi care era punctat, la final, cu tradiţionala ţuică.

,,Creativitatea conferită de viziune, deschiderea spre nou şi curajul de a face lucrurile autentic sunt cei trei piloni ce definesc unicitatea brandului Angst, reflectată prin noua gamă de produse “, a declarat Sorin Minea, Directorul General al grupului Angst.

 

Campanie de comunicare marca Mogyi
Campanie de comunicare marca Mogyi
Mogyi a lansat în luna septembrie campania de comunicare ”Alunele Mogyi. De neînlocuit din 1999”. Campania, pe lângă spoturile TV, spotul...
Zuzu lansează iaurtul Divin
Zuzu lansează iaurtul Divin
Zuzu, brandul inovator al companiei Albalact, a lansat Divin, o nouă gamă de iaurturi cremoase, intense. Zuzu Divin este un iaurt divin de fin și...
Noua gamă Aslavital Mineralactiv
Noua gamă Aslavital Mineralactiv
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, modernizează gama Aslavital Mineralactiv prin adaptarea la noile trenduri în domeniul...
Ficosota Marketing lansează Semana Euphoria
Ficosota Marketing lansează Semana Euphoria
Noua gamă de balsam de rufe Semana Euphoria, cu parfumuri super concentrate este disponibilă în trei variante de produs - Fresh , Fruity și...
Unilever lansează OMO TrioCapsule
Unilever lansează OMO TrioCapsule
Unilever lansează detergentul de rufe OMO Trio Capsule, în trei variante apreciate de consumatorii români: ◦ Fresh Clean (pentru fragrance...
Game noi de produse sub brandul Dove
Game noi de produse sub brandul Dove
 Pentru a le oferi consumatorilor noi experiențe și game cât mai variate de produse special create pentru îngrijirea pielii, Unilever își...