Alexandrion Group aduce pe piața locală Glenfiddich Grand Cru

Alexandrion Group a lansat pe piața românească Glenfiddich Grand Cru, un single malt în ediție limitată, maturat timp de 23 de ani în butoaie de stejar French cuvée, care îmbină cele mai fine arome din Scoția și Franța. Alexandrion Group aduce pe piața locală Glenfiddich Grand Cru

„Alexandrion Group are unul dintre cele mai complete și complexe portofolii de pe piata din România. Este o onoare pentru noi să putem aduce și Glenfiddich Grand Cru, o băutură fabricată pentru elite, pentru nonconformiști, connaisseuri. România poate concura cu statele din Europa la consumul de single malt și suntem convinși că prin produsele din portofoliul Alexandrion Group puse pe piață am contribuit considerabil la acest aspect, așa că suntem bucuroși să lansăm, Glenfiddich Grand Cru, în ediție limitată”, a precizat Stelios Savva, CEO Alexandrion Group.

Sticlele elegante, negre, cu imprimeul Grand Cru auriu sunt prezentate într-o cutie neagră. Sticla are o capacitate de 70 cl și o concentrație alcoolică de 40%, iar ambalajul este creat de compania premiată East London.

Mixuri de fructe de la Milupa
Mixuri de fructe de la Milupa
Părinţii au acum un nou aliat: Mixul de Fructe de la Milupa, în 5 combinaţii de gusturi savuroase. Mixurile de Fructe de la Milupa fără zahăr...
URBB lansează berea românească Bucur
URBB lansează berea românească Bucur
Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, poziționată în segmentul super premium, care îmbină cu eleganță tradiția și...
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital Plant aducând îmbunătățiri aduse formulei, designului și...
Primola Dulce versus Sărat
Primola Dulce versus Sărat
Kandia Dulce lansează două noi sortimente în ediție limitată sub brandul Primola: tablete într-o combinație surprinzătoare de două creme...
Zuzu Fit își extinde portofoliul
Zuzu Fit își extinde portofoliul
Zuzu Fit, brand aflat în portofoliul Albalact, lansează trei produse noi pe piața din România: lapte, iaurt și batoane proteice. Noile produse...
Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”
Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”
Mega Image continuă să își inspire clienții să aibă un stil de viață sănătos și lansează „Bun de Tot”, o nouă marcă proprie care...