Agricola, noi produse ready-meals
7 martie 2018
|
Agricola lansează Mozzarella Sticks fără E-uri în gama de produse ready-to-eat și semi-preparate. „Savoarea produsului este dată de gustul și frăgezimea inconfundabile a baghetelor de mozzarella, echilibrate de acoperirea cu un pesmet auriu, crocant. Este ușor de servit, fiind necesară doar încălzirea în cuptorul clasic”, au precizat oficialii companiei.

O nouă provocare de la Almette
Almette, brand din portofoliul producătorului de brânzeturi Hochland, lansează o provocare pentru cumpărători. Consumatorii care acceptă...

Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”
Zuzu Dolce, desert din portofoliul Albalact, aduce consumatorilor săi o nouă experiență și o campanie cu premii. Studiile recente au observat...

Campanie promoțională marca Hochland
Producătorul de brânzeturi Hochland lansează campania „Călătorește în România cu Hochland!”, prin care pune în concurs sute de premii...

O nouă campanie de la Edenia
Macromex lansează o nouă campanie de imagine, orientată în jurul produselor sub brandul Edenia. „Conceptul creativ al campaniei de imagine...

„Un an de tihnă” de la Napolact
Napolact, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală a lactatelor, a lansat la începutul acestui an campania „Câștigă un an...

Vinul Unirii, produsul aniversar lansat de Jidvei
Cu ocazia Primului Centenar al României Mari, Jidvei aduce un omagiu tuturor acelora care s-au dedicat înfăptuirii unității naționale, prin...