Agricola intră pe o nișă de piață
Agricola își extinde portofoliul și lansează Cocoșel de Pădure, primul pui de tip coquelet proaspăt românesc. ”Vorbim despre un pui cu creștere lentă, îngrijit cu atenție în adăposturi amplasate în pădure, adecvate pentru creștere la densități mici. Este crescut 30 de zile și hrănit cu cereale, porumbul având o pondere de 70% în hrana acestui pui. Cocoșelul de Pădure se distinge ușor la raft: are în jur de 550 grame, o culoare gălbuie similară puiului cu creștere lentă și o eticheta inspirată. Cocoșelul de Pădure este dedicat consumatorilor avizați care își doresc un pic de răsfăț, calitate, gust şi prospețime românești”, au precizat reprezentanții Agricola Internațional.
Acesta este primul produs românesc lansat pe segmentul vizat.
„La Agricola am vrut întotdeauna să oferim consumatorului român produse care să corespundă nevoilor și aspirațiilor acestora. Cocoșelul de Pădure este răspunsul nostru către nevoia consumatorilor avizați care își doresc un pic de răsfăț, calitate, gust şi prospețime românești. Creștem acest pui la Brad, fermele noastre din inima pădurii, în amplasamente cu dimensiuni adecvate pentru creștere la densități mici”, a declarat Grigore Horoi, Preşedintele Grupului Agricola.
Agricola își propune să dezvolte această nișă de piață, proiectând o producție de 600.000 capete pe an, respectiv vânzări în primul an de 350 de tone.
Prețul la raft este puțin peste 31 lei. Noul produs este listat momentan în Metro (refrigerat și congelat), iar în rețelele Cora, Auchan, Carrefour și Kaufland este listat doar în stare refrigerată.