Esențe noi în portofoliul Coseli

Pe lângă deja cunoscutele esențe de rom, vanilie, lămâie, portocală sau migdală, Coseli vine în întâmpinarea consumatorilor cu noi variante de esențe: trandafir, fructe de pădure, fistic, mentă, cafea și măr cu scorțișoară, vanilie cu notă de unt. Toate aceste produse sunt ambalate în flacoane de sticlă (și nu de plastic) pentru a evita migrarea în produs a unor componente din ambalaj. Esențe noi în portofoliul Coseli

Campanie de Sărbători de la Actimel
Campanie de Sărbători de la Actimel
Actimel lansează o campanie promoțională de Sărbători și vine în ajutorul consumatorilor pentru a face fața febrei Crăciunului, oferindu-le...
Olympus lansează Carpos, o nouă gamă de băuturi 100% vegetale
Olympus lansează Carpos, o nouă gamă de băuturi 100% vegetale
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, aduce pe piața locală Carpos, o nouă gamă de băuturi 100% vegetale....
Edenia lansează Smoothie Mix
Edenia lansează Smoothie Mix
Edenia își extinde portofoliul și lansează mixurile de fructe Edenia Smoothie. Fiecare pungă cu mixuri de fructe pentru smoothie conține patru...
Ediție de Centenar pentru trei produse Agricola
Ediție de Centenar pentru trei produse Agricola
Compania Salbac, parte a grupului Agricola, oferă cu ocazia centenarului, o ediție limitata a trei dintre cele mai apreciate produse crud-uscate...
 Campanie inovatoare de la Caroli Foods Group
Campanie inovatoare de la Caroli Foods Group
 Caroli Foods Group, liderul pieței de produse preparate și ambalate din carne, lansează campania ”Probabil cel mai bine plătit job în...
Beck’s aduce în România patru beri inspirate din locuri deosebite ale lumii
Beck’s aduce în România patru beri inspirate din locuri deosebite ale lumii
Beck’s, brand aflat în portofoliul Bergenbier, lansează în România patru beri speciale, inspirate din atmosfera începuturilor fabricării...