Kandia Dulce: Măsurile de siguranță luate acum sunt doar o completare specifică actualei pandemii

Kandia Dulce, cel mai mare producător român de dulciuri, cu un portofoliu vast de mărci și produse cu tradiție în România, investește permanent în siguranța angajaților și consumatorilor. Kandia Dulce: Măsurile de siguranță luate acum sunt doar o completare specifică actualei pandemii

„Într-o societate și într-o lume zdruncinate de pandemie, credem cu tărie în forța noastră de a renaște. Avem o datorie față de românii noștri pe care îi îndulcim de peste 130 de ani. Am rezistat împreună de-a lungul anilor la diferite turbulențe: războaie, catastrofe naturale, schimbări de regim politic, revoluții, crize de tot felul, pandemii anterioare. Românii sunt sursa noastră de inspirație și de motivație, ei sunt forța noastră”, declară Dragoș Militaru, General Manager Kandia Dulce.

Producătorul este activ pe piața din România din 1890 și, în acest moment, numără peste 500 de angajați, dar, prin intermediul parteneriatelor comerciale, asigură alte peste 5.000 de locuri de muncă în industrie.

„Suntem continuu preocupați de asigurarea unui mediu de lucru și a unui climat de producție care să ofere maxim de siguranță. Produsele și ingredientele folosite sunt 100% sigure și de cea mai bună calitate, în plus, producem local masa de ciocolată. Fabrica noastră este certificată IFS FOOD Version 6.1, November 2017 – HIGH LEVEL, unul dintre cele mai severe sisteme de siguranță alimentară, astfel că măsurile luate acum sunt doar o completare specifică actualei pandemii”, completează Dragoș Militaru.

În acest moment, accesul în companie (fabrică și birouri) este permis numai pe baza controlului de temperatură, iar compania a modificat fluxurile tehnologice astfel încât să existe o distanță de minimum doi metri între persoane. Acolo unde nu a fost posibilă distanțarea fizică din cauza procesului tehnologic, au fost instalate bariere impermeabile, conform recomandărilor OMS.

Curățenia și dezinfectarea personalului, a echipamentelor și mediului sunt practici constante în fabrică. Suplimentar, personalul din fabrică a primit măști de unică folosință, mănuși, viziere, uniforme suplimentare de protecție, atât pe perioada desfășurării activității de producție, cât și pe timpul transportului între domiciliu și fabrică. Zilnic, atât în fabrică, cât și în spațiul destinat birourilor se face dezinfectare și sterilizare cu raze UV, substanțele dezinfectante sunt asigurate în toate zonele de lucru, cât și materialele sanitare pentru protecție individuală și colectivă.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...

„Ne informăm toți angajații permanent despre toate detaliile situației complexe pe care o parcurgem folosind diferite medii accesibile tuturor. În această perioadă avem personal care lucrează de acasă, specificul activității permițând această abordare, iar pentru cei a căror prezență la birou este critică, am reorganizat spațiul cu ajutorul unor separatoare transparente, ca să respectăm distanța minimă recomandată și intimitatea spațiului”, adaugă Dragoș Militaru, General Manager Kandia Dulce.

Producătorul anunță că acordă o atenție sporită și aspectelor logistice. Drept urmare, și partenerul companiei pe acest segment a luat măsuri de separare a schimburilor din depozite, de dezinfectare a spațiilor și de dotare a personalului cu echipamente și soluții de protecție, dar și de protejare a șoferilor care livrează în această perioadă inclusiv în zonele cele mai afectate ale României.

„Acesta este felul nostru solidar și responsabil de a asigura revitalizarea și accelerarea economiei românești. ROM, Măgura, Kandia, Laura, Sugus, Făgăraș, Primola, Papi, Ulpio, Silvana și Anidor sunt mărcile noastre, care prin varietate și diversitate oferă delicii pe gustul fiecărui român”, concluzionează Dragoș Militaru.

*articol susținut de Kandia Dulce.

Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Dragoș Militaru, Kandia Dulce: Adaptarea este nu doar cheia succesului, ci și un imperativ al continuității
Dragoș Militaru, Kandia Dulce: Adaptarea este nu doar cheia succesului, ci și un imperativ al continuității
Pentru Kandia Dulce, anul 2022 a fost marcat de curajul de a investi, de determinare și de aproprierea de consumatori, acțiuni care s-au tradus...
Gabriela Munteanu, managerul aflat într-un continuu proces de învățare
Gabriela Munteanu, managerul aflat într-un continuu proces de învățare
Om de marketing de aproape trei decenii, Gabriela Munteanu, Marketing & Trade Marketing Director Kandia Dulce, a învățat continuu de la oamenii...
Dragoș Militaru, Kandia Dulce: „Mizăm pe revenirea consumului și vrem să câștigăm cotă de piață”
Dragoș Militaru, Kandia Dulce: „Mizăm pe revenirea consumului și vrem să câștigăm cotă de piață”
Un an de revenire - așa descrie 2021 Dragoș Militaru, Directorul General al producătorului de ciocolată și dulciuri Kandia Dulce. După un...