FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > O imagine nouă pentru Râureni

O imagine nouă pentru Râureni

Producătorul Râureni schimbă imaginea produselor sale cu una mai moderne, cu design diferențiator. Noua imagine a produselor Râureni însumează atributele cheie ale brandului și este adaptată atât la dinamica businessului - cu un portofoliu tot mai variat și în continuă dezvoltare - a pieței, dar și la așteptările din ce în ce mai sofisticate ale clienților.

„Procesul de rebranding înseamnă pentru compania Râureni mai mult decât o simplă strategie de a ne diferenția pe piață și a veni cu imagine nouă; este expresia dragostei noastre față de natură și a dorinței de a o proteja. Astfel, rebrandingul a însumat nu doar schimbarea la nivel vizual a ambalajelor, dar și modificarea formei și dimensiunilor borcanelor folosite, cu scopul de a reduce amprenta de carbon utilizată, precum și înlocuirea unor elemente de plastic cu unele de carton, 100% reciclabil, acolo unde a fost posibil. Am vrut să dăm un exemplu în piață că acești pași sunt posibili și sustenabili și suntem convinși că eforturile tuturor departamentelor implicate în acest proces vor avea un impact pozitiv asupra business-ului nostru, dar și al pieței, prin setarea unui exemplu pozitiv”, a declarat Dan Mutu, Director General Râureni.

Strategia abordată în acest proces a presupus ca design-ului ambalajului să reflecte însăși esența brandului, „Cu drag din natură”, folosind o direcție grafică și o estetică vizuală martor al platformei de brand.

„Obiectivul în design a fost să valorificăm atuurile puternice și relevante ale brandului Râureni, mizând pe o construcție identitară organică, care să ajute la recunoașterea brandului indiferent de raftul în care se găsește (legume/fructe), oferind în același timp claritate la nivel de navigare într-un portofoliu dinamic, în dezvoltare, care își propune să răspundă oportunităților de creștere”, a declarat Mădălina Oanță, Branding Director Brand New.

„Partenerii noștri de la Brand New au înțeles foarte bine nevoile noastre ca un tot unitar - ale brandului în sine, cât și ale echipei din spatele acestuia. Dorința noastră a fost să ne surprindem plăcut clienții cu o imagine modernă, în pas cu trendurile și cu așteptările lor. Iar provocarea a constat în a ne prezenta publicului cu o imagine modernă, care să reflecte punctul în care se află astăzi businessul Râureni, suprapusă peste valorile noastre, peste toată istoria și moștenirea din spatele brandului”, a completat Georgiana Mutu, Brand Manager Râureni.

Noile ambalaje Râureni îndeamnă la întoarcerea la lucrurile simple, naturale și reintroduc în atenția publicului aceleași produse calitative, făcute cu drag din darurile naturii. Noua înfățișare a produselor Râureni este promovată printr-o campanie TV semnată de Propaganda.

Cu o istorie de peste 60 de ani, Râureni este un brand 100% românesc ce păstrează tradițiile dar este, în același timp, mereu conectat la noile tehnologii și trenduri din industrie. Râureni comercializează produse într-o gama variată, de la gemuri, dulcețuri, siropuri, murături până la produse pentru gătit, produse gourmet sau cu 0 zahăr, toate obținute din legume si fructe culese atât din fermele și livezile proprii, cât și de la producători de încredere locali și naționali.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content