Lenor în ediție limitată

Pentru a marca aniversarea a 25 de ani în România, Procter & Gamble lansează o ediție limitată Lenor, bazată pe aroma inițială a balsamului de rufe, dar într-un ambalaj reciclat și reciclabil. Lenor în ediție limitată

„Ne-am angajat să îmbunătățim viața consumatorilor noștri realizând produse de înaltă calitate, și înțelegem, de asemenea, că avem responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător. Prin urmare, explorăm continuu domenii în care putem face diferența. Odată cu marcarea acestui eveniment de sărbătoare, ne dorim ca relansarea primului balsam Lenor pe piața din România să le aducă românilor amintiri plăcute și prospețimea pe care au simțit-o acum 25 de ani”, declară Răzvan Resmeriță, Director de Comunicare Fabric Care Europa de Sud-Est, în cadrul P&G.

În 1998, Lenor a fost primul brand de balsam de rufe care a introdus tehnologia Scent Bubbles. Această inovație permite parfumului să fie încapsulat în bule mici depozitate pe haine în ultima etapă a ciclului de spălare. Cu fiecare mișcare a corpului, aceste bule se sparg și eliberează prospețime care durează mai mult și mai mult.

Încă de atunci, brandul continuă să inoveze pentru a le oferi consumatorilor o experiență senzorială unică. Parfumurile Lenor oferă momente de prospețime intensă cu fiecare atingere a țesăturilor, prelungindu-le, totodată durata de viață. Balsamul ajută fibrele să devină catifelate la atingere și confortabile. În plus, reduce apariția cutelor, face mai ușor călcatul hainelor și diminuează efectul static, protejând țesăturile împotriva deteriorării.



 

Noi produse pentru îngrijirea în portofoliul Gliss
Noi produse pentru îngrijirea în portofoliul Gliss
Portofoliul Gliss a fost extins cu o nouă gamă inovatoare, Gliss Aqua Revive, creată din dorința de a oferi părului hidratare zilnică, fără...
Noutăți de la Zarea
Noutăți de la Zarea
Zarea lansează Zarea Free 0,0%, o alternativă la clasicul vin spumant, realizat din vin dezalcoolizat, Low calorie & Vegan. Acesta răspunde unui...
Président lansează noi specialități de brânzeturi franțuzești
Président lansează noi specialități de brânzeturi franțuzești
Président, brandul nr. 1 în Franța și în Europa în categoriile brânză și unt, își extinde portofoliul. Noutatea Président este gama...
 Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex
Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex
Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex Expertiza Wella, susținută în cei peste 140 de ani de activitate, a transformat brand-ul...
Henkel continuă campania #RethinkFashion pentru modă sustenabilă
Henkel continuă campania #RethinkFashion pentru modă sustenabilă
Perwoll duce mai departe mișcarea #RethinkFashion, lansată în 2019, prin proiecte și lansări menite să promoveze conceptul de „slow...
Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea
Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea
Coca-Cola HBC România, liderul local al pieței de băuturi își extinde portofoliul de cafea și lansează pe piața locală Caffè Vergnano, una...