Lenor în ediție limitată
Pentru a marca aniversarea a 25 de ani în România, Procter & Gamble lansează o ediție limitată Lenor, bazată pe aroma inițială a balsamului de rufe, dar într-un ambalaj reciclat și reciclabil.
„Ne-am angajat să îmbunătățim viața consumatorilor noștri realizând produse de înaltă calitate, și înțelegem, de asemenea, că avem responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător. Prin urmare, explorăm continuu domenii în care putem face diferența. Odată cu marcarea acestui eveniment de sărbătoare, ne dorim ca relansarea primului balsam Lenor pe piața din România să le aducă românilor amintiri plăcute și prospețimea pe care au simțit-o acum 25 de ani”, declară Răzvan Resmeriță, Director de Comunicare Fabric Care Europa de Sud-Est, în cadrul P&G.
În 1998, Lenor a fost primul brand de balsam de rufe care a introdus tehnologia Scent Bubbles. Această inovație permite parfumului să fie încapsulat în bule mici depozitate pe haine în ultima etapă a ciclului de spălare. Cu fiecare mișcare a corpului, aceste bule se sparg și eliberează prospețime care durează mai mult și mai mult.
Încă de atunci, brandul continuă să inoveze pentru a le oferi consumatorilor o experiență senzorială unică. Parfumurile Lenor oferă momente de prospețime intensă cu fiecare atingere a țesăturilor, prelungindu-le, totodată durata de viață. Balsamul ajută fibrele să devină catifelate la atingere și confortabile. În plus, reduce apariția cutelor, face mai ușor călcatul hainelor și diminuează efectul static, protejând țesăturile împotriva deteriorării.