Noi produse pentru îngrijirea în portofoliul Gliss

Portofoliul Gliss a fost extins cu o nouă gamă inovatoare, Gliss Aqua Revive, creată din dorința de a oferi părului hidratare zilnică, fără să îl supraîncarce. Produsele au fost dezvoltate pentru utilizare zilnică și sunt destinate părului normal sau uscat. Noi produse pentru îngrijirea în portofoliul Gliss

Procesul de hidratare a părului începe de la interiorul structurii acestuia, pe care o fortifică, oferind un efect de lungă durată senzația de păr ușor și strălucitor în fiecare zi. Formula Gliss Aqua Revive combină două ingrediente binecunoscute: algele marine, care sunt recunoscute pentru nivelul lor ridicat de minerale și proteine, și acidul hialuronic, un ingredient universal atunci când vine vorba de hidratarea părului și a pielii.

Cel puțin 95% din ingredientele balsamului și 90% din ingredientele șamponului și balsamului Express Repair sunt de origine naturală (inclusiv apă). Toate recipientele produselor din gamă sunt realizate din 97% plastic reciclat, cu excepția ambalajului balsamului, care este realizat din 50% plastic reciclat. Gama Aqua Revive nu conține coloranți artificiali.

Noua gamă include șampon hidratant (250 ml și 400 ml), balsam hidratant (200 ml), balsam expres reparator (200 ml) și tratamentul express pentru reparare Gliss Aqua Revive 7 Sec (200 ml).

Noutăți de la Zarea
Noutăți de la Zarea
Zarea lansează Zarea Free 0,0%, o alternativă la clasicul vin spumant, realizat din vin dezalcoolizat, Low calorie & Vegan. Acesta răspunde unui...
Président lansează noi specialități de brânzeturi franțuzești
Président lansează noi specialități de brânzeturi franțuzești
Président, brandul nr. 1 în Franța și în Europa în categoriile brânză și unt, își extinde portofoliul. Noutatea Président este gama...
 Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex
Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex
Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex Expertiza Wella, susținută în cei peste 140 de ani de activitate, a transformat brand-ul...
Henkel continuă campania #RethinkFashion pentru modă sustenabilă
Henkel continuă campania #RethinkFashion pentru modă sustenabilă
Perwoll duce mai departe mișcarea #RethinkFashion, lansată în 2019, prin proiecte și lansări menite să promoveze conceptul de „slow...
Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea
Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea
Coca-Cola HBC România, liderul local al pieței de băuturi își extinde portofoliul de cafea și lansează pe piața locală Caffè Vergnano, una...
Gamă nouă de miniconserve de la Bonduelle
Gamă nouă de miniconserve de la Bonduelle
Bonduelle continuă demersurile din 2021 de a inova și de a lansa game noi, obiectivul principal fiind diferențierea și adaptarea mixului de...